At sende et spørgsmål til staff...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

bullerbassen

mariamiss6 skriver:

Jeg har tænkt på......

Rigtig mange mennesker her inde, stiller spørgsmål til hvordan og hvorledes tingene hænger sammen. Hvordan man gør det ene, og hvordan man gør det andet, og hvad der sker når sådan og sådan, osv. osv. osv.

Så altså konkluderer jeg at de folk som egentlig gerne vil i kontakt med staff direkte, har svært ved måske at finde ud af hvordan de skal komme det, og så havner spørgsmålene her på 'baby' debatten eller 'ordet er frit' debatten.

Igen og igen afføder det diskussioner om hvordan folk synes siden modereres, og nogle føler de ikke får svar, eller får lov at have deres mening og forslag i fred...

Så altså, jeg tænker at man måske skulle gøre det meget let og meget tydeligt at finde frem til staff, og få fremsendt spørgsmål direkte til staff.

Staff er forskellige individer, ikke robotter, og derfor er det selvfølgelig også nok sådan at nogle brugere bedre kan tale og tage imod råd og forslag fra een bestemt i staff frem for een af de andre.

Derfor ville det være smart, synes jeg, hvis der ligesom var en menu her oppe i toppen, som bare hed staff, og som var synlig altid, uanset hvad man ellers har klikket sig ind på af sider.
Jeg forestille rmig at menupunktet skulle være oppe i enten den orange bjælke, eller den oven over og bare hedde 'Staff'

Når man så klikker sig ind på siden 'Staff' skal der være en oversigt over staff medlemmerne, en slags mini profil på hver. Hvem de er, hvad de hedder og en knap på HVER staff 'Send xxx et spørgsmål'

OG en knap som er et link til overordnet 'send et spørgsmål til staff' (den skal måske være øverst på siden, når man har klikket sig ind på staff) så ledes at man kan vælge både at sende til een bestemt staff, eller til staff generelt, således at den staff der først ser det er den der svarer...

På den måde kan brugerne selv vælge hvilken staff de vil tale med om hvad det nu kan være, eller de kan sende overordnet til staff som gruppe....

Når du stemmer, og hvis du så vælger at du har en anden idé, er du meget velkommen til at uddybe det, og komme med dit eget forslag, også i denne tråd

SYNTES godt om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Klumpe-dumpe

Carina1977 skriver:

Det er jo lige netop der, tankerne får frit løb  

Og jeg er enig  Genialt tænkt

Ehm det eneste der får frit løb her er rengøringskludende ;)

Men ja rigtig god ide.

Anmeld

22. juli 2011

Marco2

Tror ikke helt jeg forstår problematikken, og har egentligt besluttet at holde min kæft i det her cirkus, men synes som jeg kan læse af Dittes indlæg at nu må det altså stoppe.

Nederst på denne side, såvel som på stort set alle hjemmeside står der kontaktoplysninger og andre oplysninger til hjemmesidens ejer/administrator. Nederst på denne side står der "Kontakt til baby.dk" og det er bare at trykke på den knap. SÅ kan man enten vælge at sende en email eller specifikt henvende sig til en moderator.

Men forstår ikke dette beov for at alle herinde partout SKAL/KRÆVER at være medbestemmende for hvordan tingene fungerer og kræver forklaringer på hvorfor dit og hvorfor dat.

Kræver I også forklaringer af Dansk Supermarkeds ledelse hvis der er noget I er utilfredse med når I handler i Føtex? Eller stiller op på sygehusledelsens kontor og kræver en forklaring når I er blevet nægtet en tryghedsscanning? … Nej vel?

Tror problematikken på dette site er at moderatorerne har et "ansigt". Og ikke bare er en kold og kynisk administrator "robot" der styrer tingene. Hvis ikke man kan lide lugten i bageriet kan man jo prøve at smutte en tur på fx. netbaby … Her bliver man udelukket for bare at nævne ex. baby.dk uden varsel. Der ligger bare en generel skrivelse i ens post om at man er blevet udelukket og så er den ikke længere.

Her er der et fedt site som fungerer, og hvor der bliver lavet et KÆMPE stykke arbejde for at få det hele til at fungere. Så piger, ud af hullet, ud i den virkelige verden og se hvor I for lov at kræve de svar I KONSTANT afkræver administrationen herinde. 

Og som DK skriver . Lad os nu få fokus tilbage og ha' nogle hyggelig timer om det den her side handler om nemlig vores elskede afkom. Det andet her er så trættende at blive ved med at åbne baby.dk og se at folk bliver ved og ved med at køre i det samme.

Peace to you all 

AG - som efterhånden kun er i sine mødregrupper fordi man bliver deprimeret over alt det hønsegård på øffen …

Anmeld

22. juli 2011

Stjernestoev

Carina1977 skriver:

Det er jo lige netop der, tankerne får frit løb  

Og jeg er enig  Genialt tænkt

Du er bare den skønneste moderator
Du svarer altid så pænt, glad og dejligt..

Anmeld

22. juli 2011

Isabella_mor

jeg tænkte en Online oversigt over admins og moderatorere så man nemmere kunne finde en fra staff, som også er online. også hvis man havde en haster.. altså hvis der var noget der var riv rav ruskende galt...  

Anmeld

22. juli 2011

Muffin_girl

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg er FOR en staff knap, men synes ikke der skal være en til hvert enkelt staff medlem. 

Hvis man vil skrive til et særligt medlem af staff, kan man blot rette sin besked til vedkommende. 

Men ellers synes jeg det er en fin ide. 

Anmeld

22. juli 2011

Carina1977

Rose <3 skriver:

Ehm det eneste der får frit løb her er rengøringskludende

Men ja rigtig god ide.

Rengøringsklude  dem gider jeg ikke beskæftige mig med  

Anmeld

22. juli 2011

Carina1977

Stjernestoev skriver:

Du er bare den skønneste moderator
Du svarer altid så pænt, glad og dejligt..

Åhhh tusind tak for rosen....det betyder rigtig meget for mig  

Jeg er bare mig selv og jeg svarer helst folk pænt. Sådan vil jeg jo også have folk taler/skriver til mig. Men jeg kan så også skrue bissen på, hvis folk ikke taler ordentligt til mig  Men det er nu sjældent det er nødvendigt

Anmeld

22. juli 2011

SussieThyssen

Carina1977 skriver:

Åhhh tusind tak for rosen....det betyder rigtig meget for mig  

Jeg er bare mig selv og jeg svarer helst folk pænt. Sådan vil jeg jo også have folk taler/skriver til mig. Men jeg kan så også skrue bissen på, hvis folk ikke taler ordentligt til mig  Men det er nu sjældent det er nødvendigt

Hehe du skal bare se os inde i staff når hun "bisser" så ryster vi alle sammen i bukserne

Miiig narj..jeg driller ikke spor...

Anmeld

22. juli 2011

Carina1977

SussieThyssen skriver:

Hehe du skal bare se os inde i staff når hun "bisser" så ryster vi alle sammen i bukserne

Miiig narj..jeg driller ikke spor...

Tak for de smukke ord kære Sussie. Nu vil jeg lige om lidt drøne derind og begynde at "bisse". Nu er du forberedt, så skynd dig at iføre dig den pink beskyttelsesdragt. Der er jo rift om dem, når jeg først går igang.

Og til de af jer, der ikke forstå min humor.......det er pjat  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.