At sende et spørgsmål til staff...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

Kofoed.

Carina1977 skriver:

Tak for de smukke ord kære Sussie. Nu vil jeg lige om lidt drøne derind og begynde at "bisse". Nu er du forberedt, så skynd dig at iføre dig den pink beskyttelsesdragt. Der er jo rift om dem, når jeg først går igang.

Og til de af jer, der ikke forstå min humor.......det er pjat  

Den dragt vil jeg gerne se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

SussieThyssen

Carina1977 skriver:

Tak for de smukke ord kære Sussie. Nu vil jeg lige om lidt drøne derind og begynde at "bisse". Nu er du forberedt, så skynd dig at iføre dig den pink beskyttelsesdragt. Der er jo rift om dem, når jeg først går igang.

Og til de af jer, der ikke forstå min humor.......det er pjat  

Jepp..og faktisk så tror jeg at Carina er den af os, der har den længste lunte

Anmeld

22. juli 2011

mariamiss6

Carina1977 skriver:

hehe men du er jo også klog, ik?

Det hænder da

Anmeld

22. juli 2011

mariamiss6

isabellamor skriver:

jeg tænkte en Online oversigt over admins og moderatorere så man nemmere kunne finde en fra staff, som også er online. også hvis man havde en haster.. altså hvis der var noget der var riv rav ruskende galt...  

Jamen det ER der allerede, mit forslag går som sådan bare på at gøre det mere synligt, så evt. nye ikke skal sidde og "lede" efter hvor det nu er...

Hvis den nu bare lå i toppen under alle de andre emner, så ville der ikke være nogen der ikke kunne finde det....

Anmeld

22. juli 2011

mariamiss6

Puslingen skriver:

Enig, er ikke meget for tanken om at man skal kunne vælge mellem skaffe det tror jeg kunne skabe en del konflikter. Staff, burde være en enighed

Hvis der nu var en af moderatorene som du slet ikke kunne holde ud, og du havde brug for svar på et eller andet der generer dig, og den moderator der så svarer dig, er lige den moderator du ikke bryder dig om og har svært ved at kommunikere med, så ville du jo nok ikke føle denne moderators svar særligt konstruktivt, især hvis ikke moderatoren er enig med dig i det du siger....

Ergo ville det i sådanne tilfælde være godt at brugerne havde let ved at finde en oversigt over moderatorene, og derefter klikke sig ind til den moderator de gerne vil tale med....

Det handler ikke om at ikke alle moderatorer synes og handler ens, for selvfølgelig skal de jo handle ens, og være enige om diverse ting og sager. MEN det er ikke det samme som at alle brugere kan holde ud at snakke med den samme moderator.

Anmeld

22. juli 2011

bullerbassen

Stjernestoev skriver:

Du er bare den skønneste moderator
Du svarer altid så pænt, glad og dejligt..

Har nok fået svar fra anden moderator som var KNAP så pænt i tonen..

Så må give dig RET Carina er super rar

Anmeld

22. juli 2011

2721

mariamiss6 skriver:

Hvis der nu var en af moderatorene som du slet ikke kunne holde ud, og du havde brug for svar på et eller andet der generer dig, og den moderator der så svarer dig, er lige den moderator du ikke bryder dig om og har svært ved at kommunikere med, så ville du jo nok ikke føle denne moderators svar særligt konstruktivt, især hvis ikke moderatoren er enig med dig i det du siger....

Ergo ville det i sådanne tilfælde være godt at brugerne havde let ved at finde en oversigt over moderatorene, og derefter klikke sig ind til den moderator de gerne vil tale med....

Det handler ikke om at ikke alle moderatorer synes og handler ens, for selvfølgelig skal de jo handle ens, og være enige om diverse ting og sager. MEN det er ikke det samme som at alle brugere kan holde ud at snakke med den samme moderator.

Det er rigtig nok. Men jeg forstillede mig mere at man skrev til Staff og fik svar fra Staff. Hvis du forstår. Der skulle ikke stå hvem svaret kom fra
Giver det mening??

Anmeld

22. juli 2011

bullerbassen

Carina1977 skriver:

Åhhh tusind tak for rosen....det betyder rigtig meget for mig  

Jeg er bare mig selv og jeg svarer helst folk pænt. Sådan vil jeg jo også have folk taler/skriver til mig. Men jeg kan så også skrue bissen på, hvis folk ikke taler ordentligt til mig  Men det er nu sjældent det er nødvendigt

Må bakke helt op ...

Syntes du lyder SUPER rar  Og skriver i en meget venlig tone.

Har nok oplevet det modsatte

Anmeld

22. juli 2011

mariamiss6

Puslingen skriver:

Det er rigtig nok. Men jeg forstillede mig mere at man skrev til Staff og fik svar fra Staff. Hvis du forstår. Der skulle ikke stå hvem svaret kom fra
Giver det mening??

Det kunne man jo så måske gøre ved den knap der var til "staff"

Og så de der taler direkte til en staff får svar fra samme....

Men jeg tror nu det er for meget arbejde....

Når man vælger at sende et spørgsmål henvendt til staff som gruppe, så er det først til mølle i staff-gruppen at svare på spørgsmålet. 

Har man nu svært ved at kommunikere positivt med en bestemt staff, så er det nok meget rart at kunne henvende sig direkte til en af de andre....

Anmeld

22. juli 2011

2721

mariamiss6 skriver:

Det kunne man jo så måske gøre ved den knap der var til "staff"

Og så de der taler direkte til en staff får svar fra samme....

Men jeg tror nu det er for meget arbejde....

Når man vælger at sende et spørgsmål henvendt til staff som gruppe, så er det først til mølle i staff-gruppen at svare på spørgsmålet. 

Har man nu svært ved at kommunikere positivt med en bestemt staff, så er det nok meget rart at kunne henvende sig direkte til en af de andre....

Du har sikkert ret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.