Konstruktive bemærkninger til moderatorernes virke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

sbs78

mariamiss6 skriver:

Henrik er nu kun programmør, og Zafir er chefen. 

Altså deltager Henrik ikke i noget debat-agtigt, og har heller ikke længer een profil, han arbejder rent teknisk på softwaren. 

Ledelsen/chefen er Zafir....

Må nok indrømme at jeg synes det er rigtig træls at Henrik ikke er her mere. Siden var/er jo hans "værk" Håber for en positiv fremtid for alle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

mariamiss6

sbs78 skriver:

Må nok indrømme at jeg synes det er rigtig træls at Henrik ikke er her mere. Siden var/er jo hans "værk" Håber for en positiv fremtid for alle.

Det synes jeg da også det er.... Træls altså, for er af præcis samme mening so dig, og jeg synes nu altid Henrik har gjort det godt her inde...

MEN han ER jo kun et menneske, og har både et almindeligt job, familie, og fritidsliv ved siden af. Og med alt det arbejde der har været her på det seneste kan jeg nu godt forstå han vælger at droppe noget af det, så der også er plads til et liv uden for baby.dk også....

Anmeld

23. juli 2011

mariamiss6

Pikku Myy skriver:

Er det bedre sådan her? Lille My var taget...

Hehe ja, er det det Finske (eller er det islandsk) navn for hende? 

Anmeld

27. juli 2011

Fru Hansen

Jeg savner også Henrik og Tine i debatterne. Jeg ha rværet her på baby næsten siden starten.
Jeg har haft en anden profil herinde som jeg af private grunde var nødt til at lukke. Jeg er startet forfra med en ny profil fordi jeg er rigtig glad for baby.dk. Før kom jeg på netbaby.dk og der er admin usynlig og indlæg slettes i flæng uden forklaring. Der er ingen moderatorer og en grov tone. Siden er meget upersonlig.

Det jeg var så glad for på baby.dk var netop den korte vej fra os brugere og til Henrik. Man kunne skrive til Henrik om et problem og man fik en forklaring eller Henrik kunne fixe det på et øjeblik. Han kunne sidde en kedelig formiddag og lige starte et skørt indlæg om mænd med langt hår.  Man følte sig tæt på Henrik og Tine. De deltog en del i debatterne. Siden har de begge skåret ned og det skal de jo selvfølgelig have lov til. Men siden her er mere personlig og det er det jeg sætter stor pris på.

Det er dejligt at moderatorene deltager i debatterne som både privatpersoner og moderatorer så man har en fornemmelse af hvem de er.
Jeg håber at siden kan bevare sin personlighed uden Henrik og Tine.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.