Konstruktive bemærkninger til moderatorernes virke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

Pikku Myy

mrs X skriver:

Er helt enig. Har heller ikke selv oplevet mod. har glemt farver og har i den grad også en mistanke om personlig dagsorden

Jeg kommer med to ting som jeg føler moderatorerne kunne prøve at forbedre lidt efter der har været en dårlig stemning omkring dem.

Jeg synes jeg har holdt det meget sagligt og objektivt, og jeg bliver ærlig talt lidt skuffet over at du insinuerer at min personlige agenda med dette er at skabe konflikter...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Pikku Myy

chael skriver:

På min com er det nu altså også blåt

*Camilla 30+2

Anmeld

22. juli 2011

Pikku Myy

Hansen97 skriver:

Jeg har altså også oplevet at mod har glemt at "slå fra", så jeg er sikker på det ikke er en skjult dagsorden...

Tak

Anmeld

22. juli 2011

Hansen97

pokulati skriver:

Jeg kommer med to ting som jeg føler moderatorerne kunne prøve at forbedre lidt efter der har været en dårlig stemning omkring dem.

Jeg synes jeg har holdt det meget sagligt og objektivt, og jeg bliver ærlig talt lidt skuffet over at du insinuerer at min personlige agenda med dette er at skabe konflikter...

Anmeld

22. juli 2011

<3

pokulati skriver:

Nok fordi jeg ikke finder dine videre kommentarer særlig saglige

Anmeld

22. juli 2011

Pikku Myy

mrs X skriver:

Nok fordi jeg ikke finder dine videre kommentarer særlig saglige

Det bliver du nødt til at uddybe.

Hvis jeg skal være helt ærlig synes jeg du gør denne her tråd til langt mere end den er. Den er virkelig ment som en konstruktiv kritik af noget jeg har observeret her på Baby.dk. Jeg har absolut ingen grund til at skulle forsøge at skabe en dårlig stemning, og jeg er ked af det hvis de bliver opfattet som sådan.

Anmeld

22. juli 2011

anna-jonas

Velkommen ombord, som kaptajn Zafir.

Dejligt at du gider....................håber at der kommer ro på siden igen, så det igen kan blive et godt og positivt sted. Har virkelig stor respekt for at du kaster dig ud i det, for udfordringer er der nok af.

Ked af at Henrik er ude.................han gjorde et ualmindeligt godt stykke arbejde her på siden, og dette ønsker jeg at takke ham for.

Anmeld

22. juli 2011

mariamiss6

pokulati skriver:

Jeg er helt med på at der skal skelnes mellem den den private og moderatoren. Det er netop derfor at jeg vil påpege at det sker at moderatorer enten glemmer at slå moderatorbaggrunden til, eller kommer til at "modere" selvom de skriver som privatperson.

Jeg vil meget nødig begynde at trække eksempler frem, da det netop ikke skal handle om en bestemt tråd/situation.

Jo det forstod jeg også godt at det var der du ville hen med din tråd.

Men jeg tænker, om det kan være at en moderators private mening faktisk bare ligner det som vedkommende ville skulle have sagt som moderator også?

Jeg har foreksempel tit, især i de her hidsige perioder, taget mig selv i at skrive noget, som måske burde have været overladt til en moderator.

Altså at jeg måske kom til at opføre mig lidt moderator agtigt, selvom jeg overhovedet SLET IKKE er moderator eller noget som helst andet her på siden....

Så altså kan man godt komme til at lyde som emoderator, i sin private mening, uanset om man er det eller ej. Og jeg tænker at når det sker for mig, så kan det vel også ske for en moderator?

Okay jeg svømmer rundt i et eller andet jeg ikke kan forklare, men det korte af det lange er at jeg ikke helt ser den problematik du fremlægger, måske fordi jeg tror på at moderatorerne er moderatorer fordi de alligevel er af den samme mening som det kræves at man er som moderator???

Anmeld

22. juli 2011

<3

pokulati skriver:

Hvis jeg skal være helt ærlig synes jeg du gør denne her tråd til langt mere end den er. Den er virkelig ment som en konstruktiv kritik af noget jeg har observeret her på Baby.dk. Jeg har absolut ingen grund til at skulle forsøge at skabe en dårlig stemning, og jeg er ked af det hvis de bliver opfattet som sådan.

Nej det BLIVER jeg ikke. Jeg har ret til min fortolkning af hvad der er skrevet ligeså vel som du har.

Og længere er den ikke

Anmeld

22. juli 2011

Carina1977

pokulati skriver:

Nu skriver jeg lige som ikke-moderator hehe

Men jeg opfattede netop din tråd som konstruktiv kritik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.