pokulati skriver:
Jeg er helt med på at der skal skelnes mellem den den private og moderatoren. Det er netop derfor at jeg vil påpege at det sker at moderatorer enten glemmer at slå moderatorbaggrunden til, eller kommer til at "modere" selvom de skriver som privatperson.
Jeg vil meget nødig begynde at trække eksempler frem, da det netop ikke skal handle om en bestemt tråd/situation.
Jo det forstod jeg også godt at det var der du ville hen med din tråd.
Men jeg tænker, om det kan være at en moderators private mening faktisk bare ligner det som vedkommende ville skulle have sagt som moderator også?
Jeg har foreksempel tit, især i de her hidsige perioder, taget mig selv i at skrive noget, som måske burde have været overladt til en moderator.
Altså at jeg måske kom til at opføre mig lidt moderator agtigt, selvom jeg overhovedet SLET IKKE er moderator eller noget som helst andet her på siden....
Så altså kan man godt komme til at lyde som emoderator, i sin private mening, uanset om man er det eller ej. Og jeg tænker at når det sker for mig, så kan det vel også ske for en moderator?
Okay jeg svømmer rundt i et eller andet jeg ikke kan forklare, men det korte af det lange er at jeg ikke helt ser den problematik du fremlægger, måske fordi jeg tror på at moderatorerne er moderatorer fordi de alligevel er af den samme mening som det kræves at man er som moderator???
Anmeld