Konstruktive bemærkninger til moderatorernes virke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
anna-jonas skriver:

Velkommen ombord, som kaptajn Zafir.

Dejligt at du gider....................håber at der kommer ro på siden igen, så det igen kan blive et godt og positivt sted. Har virkelig stor respekt for at du kaster dig ud i det, for udfordringer er der nok af.

Ked af at Henrik er ude.................han gjorde et ualmindeligt godt stykke arbejde her på siden, og dette ønsker jeg at takke ham for.

Tak for velkommen Jeg håber ikke det bliver så meget mere arbejde end før og jeg håber at vi kan løfte i fælles flok

Og ja - det er rigtig synd at Henrik er ude. Så nu programmere han og det er han god til. Så må vi desværre undvære ham i hverdagen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

mariamiss6

pokulati skriver:

Jeg kommer med to ting som jeg føler moderatorerne kunne prøve at forbedre lidt efter der har været en dårlig stemning omkring dem.

Jeg synes jeg har holdt det meget sagligt og objektivt, og jeg bliver ærlig talt lidt skuffet over at du insinuerer at min personlige agenda med dette er at skabe konflikter...

Jeg synes nu heller ikke du lyder som om du skælder nogen ud....

Jeg synes spørgsmålet giver anledning til at alle i staff lige kigger indad, og ser efter igen, om de har husket at tilkendegive om de skriver som moderator eller som privatperson....

Det ER jo en helt menneskelig ting at fejle og lade den slags småting smutte, fordi man jo kun er et menneske, og det er da fint, at alle gøres opmærksomme på at det er en god idé at tjekke efter igen, om man moderer eller sniksnakker

JEG bliver ikke provokeret af dit spørgs,ål, og det kenderjeg en anden der heller ikke gør

Bliv ved at holde tråden i en god og sober tone, og ikke mindst konstruktiv, fra din egen side af, så har du i hvert fald dit på det rene.....

Og by the way, jeg synes det er enormt forvirrende at dit nick ikke passer til dit profilbillede.... Burde du ikke kalde digh lillemy? (er det ikke det hun hedder? eller er det bare My?)

Anmeld

22. juli 2011

Mortiltodrenge

Zafir skriver:

Tak for velkommen Jeg håber ikke det bliver så meget mere arbejde end før og jeg håber at vi kan løfte i fælles flok

Og ja - det er rigtig synd at Henrik er ude. Så nu programmere han og det er han god til. Så må vi desværre undvære ham i hverdagen.

Hvad menes der med at "Henrik er ude?"

Anmeld

22. juli 2011

mariamiss6

Mortiltodrenge skriver:

Henrik er nu kun programmør, og Zafir er chefen. 

Altså deltager Henrik ikke i noget debat-agtigt, og har heller ikke længer een profil, han arbejder rent teknisk på softwaren. 

Ledelsen/chefen er Zafir....

Anmeld

22. juli 2011

mariamiss6

Mortiltodrenge skriver:

Det kan du forresten læse om her

https://www.baby.dk/debat/123306pi1/ordet-er-frit/officiel-udmelding-fra-staff-.aspx

Anmeld

22. juli 2011

Mortiltodrenge

mariamiss6 skriver:

Det kan du forresten læse om her

https://www.baby.dk/debat/123306pi1/ordet-er-frit/officiel-udmelding-fra-staff-.aspx

Ok - tusind tak for svar.

Anmeld

22. juli 2011

Pikku Myy

mariamiss6 skriver:

Jo det forstod jeg også godt at det var der du ville hen med din tråd.

Men jeg tænker, om det kan være at en moderators private mening faktisk bare ligner det som vedkommende ville skulle have sagt som moderator også?

Jeg har foreksempel tit, især i de her hidsige perioder, taget mig selv i at skrive noget, som måske burde have været overladt til en moderator.

Altså at jeg måske kom til at opføre mig lidt moderator agtigt, selvom jeg overhovedet SLET IKKE er moderator eller noget som helst andet her på siden....

Så altså kan man godt komme til at lyde som emoderator, i sin private mening, uanset om man er det eller ej. Og jeg tænker at når det sker for mig, så kan det vel også ske for en moderator?

Okay jeg svømmer rundt i et eller andet jeg ikke kan forklare, men det korte af det lange er at jeg ikke helt ser den problematik du fremlægger, måske fordi jeg tror på at moderatorerne er moderatorer fordi de alligevel er af den samme mening som det kræves at man er som moderator???

Jeg er enig, men jeg tror at når der er så mange forskellige mennesker der skal navigere sammen i et forum som dette, er det vigtigt at der er rene linier omkring hvad dem der styrer reglerne siger. Og det er her det godt nogle gange kan blive lidt mudret...

Jeg synes det er helt fantastisk at der sidder nogle personer som gider bruge deres tid og personlige ressourcer på at sørge for at
dette forum kan køre så gnidningsfrit som muligt. Jeg tror faktisk også det vil være for deres bedste hvis der kunne komme en større adskillelse af hvornår de er hvad, så folk ikke har mulighed for at blive helt så personlige...

Anmeld

22. juli 2011

Pikku Myy

mrs X skriver:

Nej det BLIVER jeg ikke. Jeg har ret til min fortolkning af hvad der er skrevet ligeså vel som du har.

Og længere er den ikke

Du må tolke lige så meget som du vil - jeg ved hvad der var min mening med denne tråd, og det virker ikke som det er lykkedes dig at ændre på det

Anmeld

22. juli 2011

Pikku Myy

Carina1977 skriver:

Nu skriver jeg lige som ikke-moderator hehe

Men jeg opfattede netop din tråd som konstruktiv kritik

Tak, det er jeg glad for du skriver. Jeg havde slet ikke overvejet at det kunne tolkes som andet

Anmeld

22. juli 2011

Pikku Myy

mariamiss6 skriver:

Og by the way, jeg synes det er enormt forvirrende at dit nick ikke passer til dit profilbillede.... Burde du ikke kalde digh lillemy? (er det ikke det hun hedder? eller er det bare My?)

Er det bedre sådan her? Lille My var taget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.