pokulati skriver:
Jeg kommer med to ting som jeg føler moderatorerne kunne prøve at forbedre lidt efter der har været en dårlig stemning omkring dem.
Jeg synes jeg har holdt det meget sagligt og objektivt, og jeg bliver ærlig talt lidt skuffet over at du insinuerer at min personlige agenda med dette er at skabe konflikter...
Jeg synes nu heller ikke du lyder som om du skælder nogen ud....
Jeg synes spørgsmålet giver anledning til at alle i staff lige kigger indad, og ser efter igen, om de har husket at tilkendegive om de skriver som moderator eller som privatperson....
Det ER jo en helt menneskelig ting at fejle og lade den slags småting smutte, fordi man jo kun er et menneske, og det er da fint, at alle gøres opmærksomme på at det er en god idé at tjekke efter igen, om man moderer eller sniksnakker 
JEG bliver ikke provokeret af dit spørgs,ål, og det kenderjeg en anden der heller ikke gør 
Bliv ved at holde tråden i en god og sober tone, og ikke mindst konstruktiv, fra din egen side af, så har du i hvert fald dit på det rene.....
Og by the way, jeg synes det er enormt forvirrende at dit nick ikke passer til dit profilbillede.... Burde du ikke kalde digh lillemy? (er det ikke det hun hedder? eller er det bare My?) 
Anmeld