Mikkeline

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

Lunae

Mikkeline er ganske sødt, men husk at i skal vælge det navn, som i synes om, og ikke hvad andre tænker!

Da vi ventede vores datter ville vi gerne have, at hun skulle hedde Camille, men alle vi fortalte det, synes det var alt for mærkeligt og lige til at blive mobbet af! Vi tænkte meget og overvejede at droppe navnet på den baggrund! Idag er vores datter 10 mdr og hedder Camille - vi har endnu ikke mødt nogen, som har kommenteret det efterfølgende, så følg jeres hjerter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Mi&Mi

Camulla skriver:

Det varmede Ej, hedder din søn også Micas? Sjældent man hører det, synes jeg, selvom andre herinde synes at alle efterhånden hedder det...? Synes jeg ikke alle gør... 

ja det gør han synes heller ikke man hører det særlig ofte, det var også en af grundene til at vi valgte det, og så selvfølgelig fordi vi synes det var et flot navn

Anmeld

22. juli 2011

Frk.S

Jeg bryder mig ikke ret meget om det. Men du har ret i, at det passer meget godt til Micas!

Anmeld

22. juli 2011

Lone Jakobsen

elsker det, og synes det passer super fint med storebrors navn

Anmeld

22. juli 2011

SussieThyssen

Camulla skriver:

Hvis vi får en pige overvejer vi at kalde hende Mikkeline, så er bare nysgerring over hvad I skønne mødre og mødre to be synes om det navn

(Min søn hedder Micas og synes også det passer dertil...)

Jeg har stwemt blankt..for det er helt sikkert sødt til en lille pige..men vil det også være det til en gammel kone på 80 elelr en forhåbentlig driftig kvinde i 50'erne??

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.