Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Camulla skriver: Hvis vi får en pige overvejer vi at kalde hende Mikkeline, så er bare nysgerring over hvad I skønne mødre og mødre to be synes om det navn (Min søn hedder Micas og synes også det passer dertil...)
Hvis vi får en pige overvejer vi at kalde hende Mikkeline, så er bare nysgerring over hvad I skønne mødre og mødre to be synes om det navn
(Min søn hedder Micas og synes også det passer dertil...)
Elsker navnet MikkelineMicas og Mikkeline passer så godt sammen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg bryder mig slet ikke om det
Not a fan.... MEN du har ret i, at det passer fint sammen med Micas
ja kan godt lide navnet Mikkeline for det hedder min ene niece
rødhåret krudtugle med masser af superflotte naturlige krøller...
Wampires skriver: ja kan godt lide navnet Mikkeline for det hedder min ene niece rødhåret krudtugle med masser af superflotte naturlige krøller...
Hi hi... Jeg har også masser af naturlige krøller
Barnepigen skriver: Elsker navnet MikkelineMicas og Mikkeline passer så godt sammen
Tak for det! Det varmede... Der er vist flest der ikke kan lide det.. Men pyt med det! I love it... Er dog ikke vild med navnet Mikkel - det er da lidt besynderligt?!
Camulla skriver: Tak for det! Det varmede... Der er vist flest der ikke kan lide det.. Men pyt med det! I love it... Er dog ikke vild med navnet Mikkel - det er da lidt besynderligt?!
Synes i skal vælge det navn
Mikkel synes jeg er fint og engang var jeg sikker på min søn skulle hedde det, men er gået væk fra det igen. Den gang skulle han hedde Mikkel Anton. Anton elsker jeg dog stadig.
Hvorfor er navnet Mikkel besynderligt?! Synes det er et ganske almindeligt navn
Jeg kan rigtig godt lide navnet Mikkeline
Det er ikke lige min kop the, men det er jo jeres valg. Synes Nikoline er meget sødere
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128