Mikkeline

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2011

Camulla

MinNoah skriver:

Hvorfor er navnet Mikkel besynderligt?! Synes det er et ganske almindeligt navn

Jeg kan rigtig godt lide navnet Mikkeline

He he - Nej, det var ikke det jeg mente. Det er besynderlig at jeg kan lide navnet Mikkeline, men ikke navnet Mikkel... Eller jo, det er da sødt, men ville andrig vælge det selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

2babygirls

Barnepigen skriver:

Elsker navnet Mikkeline
Micas og Mikkeline passer så godt sammen

Os her

Anmeld

21. juli 2011

Camulla

Tina&Martin skriver:

Os her

Tak

Anmeld

22. juli 2011

Mi&Mi

elsker navnet Mikkeline

Micas er også et pænt navn, det hedder min søn nemlig også

Anmeld

22. juli 2011

Malene76

Camulla skriver:

Hvis vi får en pige overvejer vi at kalde hende Mikkeline, så er bare nysgerring over hvad I skønne mødre og mødre to be synes om det navn

(Min søn hedder Micas og synes også det passer dertil...)

Jeg synes det er det fineste navn og kender en skøn skøn pige på 6 år der hedder det. Kunne godt selv have overvejet det, hvis hun ikke allerede hedder det.  I skal overhovedet ikke fravælge navnet fordi alle ikke kan lide det. Bare I selv er glade for det. Men det er bare min mening.

KH Malene

Anmeld

22. juli 2011

Chalala85

Min søn hedder Mikkel, og jeg forbinder bare Mikkeline med en desperat måde at lave et drengenavn om til en pigenavn.

Men hvis i mener jeres datter skal hedde det, så go for it

Anmeld

22. juli 2011

RiUL

Hvis vores Oliver var blevet en pige, skulle han hedde Mikkeline Jeg synes det er et virkelig pænt navn  

Anmeld

22. juli 2011

Camulla

Malene76 skriver:

Jeg synes det er det fineste navn og kender en skøn skøn pige på 6 år der hedder det. Kunne godt selv have overvejet det, hvis hun ikke allerede hedder det.  I skal overhovedet ikke fravælge navnet fordi alle ikke kan lide det. Bare I selv er glade for det. Men det er bare min mening.

KH Malene

Lige præcis! Vi er jo alle forskellige og heldigvis for det Jeg har bestemt mig Synes det er SÅ sødt 

Anmeld

22. juli 2011

Camulla

RiUL skriver:

Hvis vores Oliver var blevet en pige, skulle han hedde Mikkeline Jeg synes det er et virkelig pænt navn  

Tak Blev jeg glad for

Anmeld

22. juli 2011

Malonde1985

Har svaret nej.. Bryder mig ik om det navn . Men det er jo op til jer :-) hvis i kan lide det, så er det jo det allervigtigste :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.