Mikkeline

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

Filuca

Jeg er ikke vild med det...
Synes det er for "almindeligt" og dansk i forhold til Micas. Så tænker, at hvis du ikke engang selv bryder dig om navnet Mikkel, men gerne vil have noget med Line, så synes jeg at Madeline ville være et bedre bud - det er også mere specielt, så synes det passer bedre sammen med Micas. Men ja, som andre skriver, så er det jo i sidste ende jer selv der skal vælge, hvad I synes er pænest

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Camulla

simone91 skriver:

elsker navnet Mikkeline

Micas er også et pænt navn, det hedder min søn nemlig også

Det varmede Ej, hedder din søn også Micas? Sjældent man hører det, synes jeg, selvom andre herinde synes at alle efterhånden hedder det...? Synes jeg ikke alle gør... 

Anmeld

22. juli 2011

Malene76

Camulla skriver:

Lige præcis! Vi er jo alle forskellige og heldigvis for det Jeg har bestemt mig Synes det er SÅ sødt 

Kan jeg virkelig godt forstå og så passer det jo også godt med storebrors navn.  

KH Malene

Anmeld

22. juli 2011

An&Jo

Tjaa min mormors hund hedder det og dertil er det da meget sødt..

Men kunne ikke finde på at døbe en eventuel pige ved det navn.. For mig er det bare blevet til en hundenavn og ikke et pigenavn..

Men nu er det jo jeres pige der skal hedde det og ikke min..

Anmeld

22. juli 2011

Miss HH

Camulla skriver:

Hvis vi får en pige overvejer vi at kalde hende Mikkeline, så er bare nysgerring over hvad I skønne mødre og mødre to be synes om det navn

(Min søn hedder Micas og synes også det passer dertil...)

Super sødt, har selv overvejet det

Anmeld

22. juli 2011

Miss HH

Camulla skriver:

Hvis vi får en pige overvejer vi at kalde hende Mikkeline, så er bare nysgerring over hvad I skønne mødre og mødre to be synes om det navn

(Min søn hedder Micas og synes også det passer dertil...)

Super sødt, har selv overvejet det

Anmeld

22. juli 2011

Camulla

An&Jo skriver:

Tjaa min mormors hund hedder det og dertil er det da meget sødt..

Men kunne ikke finde på at døbe en eventuel pige ved det navn.. For mig er det bare blevet til en hundenavn og ikke et pigenavn..

Men nu er det jo jeres pige der skal hedde det og ikke min..

Ha ha, ja, det kender jeg godt. Var til at starte med blevet hooked på navnet Thea, men det har min mands hamster heddet Og en af mine veninder skal have en pige som skal hedde Molly og det hedder min mands vens hund... Hmm... Men har aldrig hørt om andre end hende skølteløberen der hedder det... Men nu må vi se. Måske det bliver en dreng? Tænker bare kun i pigenavne Hmm...

Anmeld

22. juli 2011

An&Jo

Camulla skriver:

Ha ha, ja, det kender jeg godt. Var til at starte med blevet hooked på navnet Thea, men det har min mands hamster heddet Og en af mine veninder skal have en pige som skal hedde Molly og det hedder min mands vens hund... Hmm... Men har aldrig hørt om andre end hende skølteløberen der hedder det... Men nu må vi se. Måske det bliver en dreng? Tænker bare kun i pigenavne Hmm...

Molly kunne jeg heller ikke finde på.. Jeg har bare nogle navne der er kædet sammen med dyr og dem ville jeg aldrig kunne døbe mine børn.. Thea synes jeg er et flot navn..

Men som sagt så er det jeres barn, men tror også man skal huske på om der er mobbegrund til navnet..

Jeg selv hedder Anika og jeg hader det navn og er blevet mobbet med det altid og går med seriøse overvejelser om navneændring på grund af det..

Anmeld

22. juli 2011

Camulla

An&Jo skriver:

Molly kunne jeg heller ikke finde på.. Jeg har bare nogle navne der er kædet sammen med dyr og dem ville jeg aldrig kunne døbe mine børn.. Thea synes jeg er et flot navn..

Men som sagt så er det jeres barn, men tror også man skal huske på om der er mobbegrund til navnet..

Jeg selv hedder Anika og jeg hader det navn og er blevet mobbet med det altid og går med seriøse overvejelser om navneændring på grund af det..

Ja, det er rigtigt. Det skal man virkelig tænke over! Men tror at børn idag kan blive drillet med hvad som helst... Jeg blev drillet i børnehaven fordi jeg havde krøller... Krølle-abe hed jeg

Hvorfor blev du drillet med dit navn? Det forstår jeg ikke... 

Anmeld

22. juli 2011

An&Jo

Camulla skriver:

Ja, det er rigtigt. Det skal man virkelig tænke over! Men tror at børn idag kan blive drillet med hvad som helst... Jeg blev drillet i børnehaven fordi jeg havde krøller... Krølle-abe hed jeg

Hvorfor blev du drillet med dit navn? Det forstår jeg ikke... 

Jeg er blevet spurgt mange gange om jeg havde været med pippi ( den bliver man hurtig træt af) jeg er blevet kaldt anikagen, der er blevet sagt "hvem ka, Anika" (man vil bare ikke kædes sammen med en Bilka reklame) og ja mange flere som jeg ikke kan huske.. Det gjorde det så nok heller ikke bedre at jeg bare var mobbeofferet i folkeskolen fordi min far drak og min mor var doven og sad foran computeren.. Jeg havde beskidt tøj på og det var tit for småt eller for stort.. Blev karseklippet osv.. I realiteten burde jeg var blevet fjernet på grund af omsorgssvigt men hver gang jeg forsøgte St råbe kommunen op fik jeg afvide at jeg skulle holde min mund og blande mig udenom ( og ja det var der faktisk en sagsbehandler der sagde til mig i en alder af 10 år)

Men ja børn idag finder vel nok altid noget at mobbe med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.