Så ville Lukas gerne ud til verden :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

Tropez

Happiness skriver:

Hej tøser.

Så kom han sgu! Og skulle ikke sættes igang ;-)

Lukas kom til verden torsdag kl 3.32, efter 28 timer med veer, og uden nattesøn siden tirsdag morgen .

Det blev lidt dramatisk, da jeg fik lagt epiduralblokade, og reagerede  allergisk på den, og tunge og ansigt begyndte at svulme op. Så vi endte med 2 narkoselæger, 2 fødselslæger og 2 jordmoder inde på stuen samtidigt. Da både Lukas og jeg skulle nøje overvåges.

Men alt endte godt, og har nu den dejligste nemme søn. Han er 52 lang og vejer 3280gram. Så en lille dejlig en af slagsen.

Skal nok skrive en FB når vi er hjemme og har fået snakket fødslen igennem, da den var hård for os alle.

Men et lille billede kan I da få med på vejen.

Kæmpe stort tillykke med den dejlige dreng 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

Kay

stort tillykke... og hvor er han bare så skøn... hihi

Anmeld

23. juli 2011

Chalala85

Sikke dog en omgang. Men når jeg ser ham er jeg sikker på du synes det var det hele værd Stort tillykke med ham og super flot kæmpet

Anmeld

23. juli 2011

Deka11

Happiness skriver:

Hej tøser.

Lukas kom til verden torsdag kl 3.32, efter 28 timer med veer, og uden nattesøn siden tirsdag morgen .

Det blev lidt dramatisk, da jeg fik lagt epiduralblokade, og reagerede  allergisk på den, og tunge og ansigt begyndte at svulme op. Så vi endte med 2 narkoselæger, 2 fødselslæger og 2 jordmoder inde på stuen samtidigt. Da både Lukas og jeg skulle nøje overvåges.

Men alt endte godt, og har nu den dejligste nemme søn. Han er 52 lang og vejer 3280gram. Så en lille dejlig en af slagsen.

Skal nok skrive en FB når vi er hjemme og har fået snakket fødslen igennem, da den var hård for os alle.

Hvor er han bare fin.

Hjertelig tillykke med ham!

Anmeld

23. juli 2011

Kruse90

nuurh hvor er han søød.
Stort tillykke med ham

Det er godt at alt endte godt

Anmeld

23. juli 2011

birthee

Stort tillykke herfra, og dejligt I har det okay efter omstændighederne!!!

Knus

Anmeld

23. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Happiness skriver:

Hej tøser.

Arrrh tillykke med ham. Hvor er han skøn.
Og så kom han helt af sig selv. Dog ikke i weekenden som du gerne ville, men han kom da.

Anmeld

23. juli 2011

A&F

Sikke en oplevelse. Og iih hvor er han sød. Stort tillykke med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.