Så ville Lukas gerne ud til verden :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2011

Laura.

Hvor er han bare dejlig. Stort tillykke med ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

Najsen86

Hvor er han bare skøn--- godt det hele endte godt

vi glæder os til flere billeder

Anmeld

21. juli 2011

norenberg

nøjjj hvor er han lækker....og så alt det hår han har....man bliver helt skruk igen....

Anmeld

21. juli 2011

Nessie

Så ville han endelig have fødselsdag, den lille Lukas

Stort tillykke med ham, hvor er han bare skøn
Og med en masse lækkert hår.

Jeg synes det er flot at du allerede har overskud til at opdatere os herinde, og vise et billede af ham, efter den lange fødsel.

Anmeld

21. juli 2011

morethanperfect

Happiness skriver:

Hej tøser.

Så kom han sgu! Og skulle ikke sættes igang ;-)

Lukas kom til verden torsdag kl 3.32, efter 28 timer med veer, og uden nattesøn siden tirsdag morgen .

Det blev lidt dramatisk, da jeg fik lagt epiduralblokade, og reagerede  allergisk på den, og tunge og ansigt begyndte at svulme op. Så vi endte med 2 narkoselæger, 2 fødselslæger og 2 jordmoder inde på stuen samtidigt. Da både Lukas og jeg skulle nøje overvåges.

Men alt endte godt, og har nu den dejligste nemme søn. Han er 52 lang og vejer 3280gram. Så en lille dejlig en af slagsen.

Skal nok skrive en FB når vi er hjemme og har fået snakket fødslen igennem, da den var hård for os alle.

Men et lille billede kan I da få med på vejen.

Tillykke med ham  OG NEJ hvor er han dog smuk !

Anmeld

21. juli 2011

Alexander&Lærke

Stprt tillykke med ham, han ser super lækker ud....

Anmeld

21. juli 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Hvor er han dejlig, kæmpe tillykke med ham

Anmeld

21. juli 2011

TaAsJu

Stort tillykke med ham.. Hvor er han dejlig.. Tænkte sådan på dig, da du havede vært ved JM.. Kendt godt føelsen ved og skulle gå og vente.. Dejligt i har fået en nem lille basse..

Anmeld

21. juli 2011

Albatrossen

Happiness skriver:

Hej tøser.

Så kom han sgu! Og skulle ikke sættes igang ;-)

Lukas kom til verden torsdag kl 3.32, efter 28 timer med veer, og uden nattesøn siden tirsdag morgen .

Det blev lidt dramatisk, da jeg fik lagt epiduralblokade, og reagerede  allergisk på den, og tunge og ansigt begyndte at svulme op. Så vi endte med 2 narkoselæger, 2 fødselslæger og 2 jordmoder inde på stuen samtidigt. Da både Lukas og jeg skulle nøje overvåges.

Men alt endte godt, og har nu den dejligste nemme søn. Han er 52 lang og vejer 3280gram. Så en lille dejlig en af slagsen.

Skal nok skrive en FB når vi er hjemme og har fået snakket fødslen igennem, da den var hård for os alle.

Men et lille billede kan I da få med på vejen.

STORT Tillykke

Anmeld

21. juli 2011

Mca<3

Han er godt nok en køn lille gut   Tillykke med ham .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.