Så ville Lukas gerne ud til verden :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

***S***

Stort tillykke smukke!!

Dejligt han endelig fandt vejen frem og det hele endte godt!!

Hvor ser han bare skøn ud, nyd det!

Håber I alle 3 er ved at være ovenpå efter et par hårde dage!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

fif

Hvor er han søød!! tillykke med ham, og dejligt med en masse hår!!!

Anmeld

22. juli 2011

MetteMe

Happiness skriver:

Hej tøser.

Så kom han sgu! Og skulle ikke sættes igang ;-)

Lukas kom til verden torsdag kl 3.32, efter 28 timer med veer, og uden nattesøn siden tirsdag morgen .

Det blev lidt dramatisk, da jeg fik lagt epiduralblokade, og reagerede  allergisk på den, og tunge og ansigt begyndte at svulme op. Så vi endte med 2 narkoselæger, 2 fødselslæger og 2 jordmoder inde på stuen samtidigt. Da både Lukas og jeg skulle nøje overvåges.

Men alt endte godt, og har nu den dejligste nemme søn. Han er 52 lang og vejer 3280gram. Så en lille dejlig en af slagsen.

Skal nok skrive en FB når vi er hjemme og har fået snakket fødslen igennem, da den var hård for os alle.

Men et lille billede kan I da få med på vejen.

Endnu engang tillykke med ham søde! Han er godt nok en fin lille størelse Er ked af at høre at du måtte igennem en så hård omgang, men dejligt at det endte som det skulle, og at I nu har jeres skønne lille søn hos jer Håber I får nogle dejlige dage sammen i denne helt specielle tid som ny famile Glæder mig meget til at læse nærmere når du engang er parat til at fortælle!

Knus og tillykke tillykke tillykke

Anmeld

22. juli 2011

Levi&LilysMor

Happiness skriver:

Hej tøser.

Lukas kom til verden torsdag kl 3.32, efter 28 timer med veer, og uden nattesøn siden tirsdag morgen .

Det blev lidt dramatisk, da jeg fik lagt epiduralblokade, og reagerede  allergisk på den, og tunge og ansigt begyndte at svulme op. Så vi endte med 2 narkoselæger, 2 fødselslæger og 2 jordmoder inde på stuen samtidigt. Da både Lukas og jeg skulle nøje overvåges.

Men alt endte godt, og har nu den dejligste nemme søn. Han er 52 lang og vejer 3280gram. Så en lille dejlig en af slagsen.

Skal nok skrive en FB når vi er hjemme og har fået snakket fødslen igennem, da den var hård for os alle.

Hvor er han dejlig  Tillykke med ham

Anmeld

22. juli 2011

Trine89

Stort tillykke med lille manden..  

Hvor er det dejligt at han selv fandt vejen ud.. 
Glæder mig til at se flere billeder, han er da FOR LÆKKER.. 

Anmeld

22. juli 2011

Happiness

Tak allesammen!

Lukas ligger og sover, så snuppede lige chancen til at læse alle jeres søde og varmene kommentare!

Vi venter lige nu svar på en blodprøve, hvis den er fin, bliver vi udskrevet til patienthotellet, hvilket vi krydser fingre for!!! For ligger på delestue, hvilket ikke er så fedt, når man nu lige er blevet en familie på 3.

Og ja, vi er også imponerede over hans manke ;-) Det har nok vokset sig langt i den tid jeg gik over tid

Håber I alle har det godt. Må læse op på hvordan det går jeg når jeg lige har et større overskud!

Knus herfra

Anmeld

22. juli 2011

AnneP

Happiness skriver:

Hej tøser.

Hvor er han bare dejlig!!!!

STORT TILLYKKE!!

Anmeld

22. juli 2011

Taniakb

Hvor er han skøn .. Tillykke

Anmeld

22. juli 2011

nahoje

Stort tillykke med jeres lækre lille søn

Anmeld

22. juli 2011

Mulle73

Årh, hvor er han da lækker!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.