Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er du vimmer, en lækker sag du har produceret der!!! Nuuhj han er lækker!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke med lillemanden, hvor er han deeeeejlig og sikke en hårpragt
Happiness skriver: Hej tøser. Så kom han sgu! Og skulle ikke sættes igang ;-) Lukas kom til verden torsdag kl 3.32, efter 28 timer med veer, og uden nattesøn siden tirsdag morgen . Det blev lidt dramatisk, da jeg fik lagt epiduralblokade, og reagerede allergisk på den, og tunge og ansigt begyndte at svulme op. Så vi endte med 2 narkoselæger, 2 fødselslæger og 2 jordmoder inde på stuen samtidigt. Da både Lukas og jeg skulle nøje overvåges. Men alt endte godt, og har nu den dejligste nemme søn. Han er 52 lang og vejer 3280gram. Så en lille dejlig en af slagsen. Skal nok skrive en FB når vi er hjemme og har fået snakket fødslen igennem, da den var hård for os alle. Men et lille billede kan I da få med på vejen.
Hej tøser.
Så kom han sgu! Og skulle ikke sættes igang ;-)
Lukas kom til verden torsdag kl 3.32, efter 28 timer med veer, og uden nattesøn siden tirsdag morgen .
Det blev lidt dramatisk, da jeg fik lagt epiduralblokade, og reagerede allergisk på den, og tunge og ansigt begyndte at svulme op. Så vi endte med 2 narkoselæger, 2 fødselslæger og 2 jordmoder inde på stuen samtidigt. Da både Lukas og jeg skulle nøje overvåges.
Men alt endte godt, og har nu den dejligste nemme søn. Han er 52 lang og vejer 3280gram. Så en lille dejlig en af slagsen.
Skal nok skrive en FB når vi er hjemme og har fået snakket fødslen igennem, da den var hård for os alle.
Men et lille billede kan I da få med på vejen.
Tillykke med ham hvor er han dog dejlig
glæder mig til fb og billedsam
Han er bare lækker søde! Og sikken meget hår han har
Endnu engang stort tillykke
Nåååår hvor er han dog bare nusser
STORT TILLYKKE
Smukt navn!!!
ÅÅRH, hvor er han dejlig!!
Tillykke med lækre Lukas Snak det hele igennem, så meget I har brug for - også selvom I gentager jer selv. Det er så vigtigt at få det lukket ordentligt.
Tillykke med Lukas Hvor er han bare smuk!
Tillykke med den skønneeeeeee dreng så kom han endelig!!.. og hvor er han sød
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128