Så ville Lukas gerne ud til verden :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2011

Rosa

Er du vimmer, en lækker sag du har produceret der!!! Nuuhj han er lækker!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

komodo

Stort tillykke med lillemanden, hvor er han deeeeejlig og sikke en hårpragt

Anmeld

21. juli 2011

Dansker I Holland

Happiness skriver:

Hej tøser.

Så kom han sgu! Og skulle ikke sættes igang ;-)

Lukas kom til verden torsdag kl 3.32, efter 28 timer med veer, og uden nattesøn siden tirsdag morgen .

Det blev lidt dramatisk, da jeg fik lagt epiduralblokade, og reagerede  allergisk på den, og tunge og ansigt begyndte at svulme op. Så vi endte med 2 narkoselæger, 2 fødselslæger og 2 jordmoder inde på stuen samtidigt. Da både Lukas og jeg skulle nøje overvåges.

Men alt endte godt, og har nu den dejligste nemme søn. Han er 52 lang og vejer 3280gram. Så en lille dejlig en af slagsen.

Skal nok skrive en FB når vi er hjemme og har fået snakket fødslen igennem, da den var hård for os alle.

Men et lille billede kan I da få med på vejen.

Tillykke med ham hvor er han dog dejlig

glæder mig til fb og billedsam

Anmeld

22. juli 2011

Becks

Happiness skriver:

Hej tøser.

Lukas kom til verden torsdag kl 3.32, efter 28 timer med veer, og uden nattesøn siden tirsdag morgen .

Det blev lidt dramatisk, da jeg fik lagt epiduralblokade, og reagerede  allergisk på den, og tunge og ansigt begyndte at svulme op. Så vi endte med 2 narkoselæger, 2 fødselslæger og 2 jordmoder inde på stuen samtidigt. Da både Lukas og jeg skulle nøje overvåges.

Men alt endte godt, og har nu den dejligste nemme søn. Han er 52 lang og vejer 3280gram. Så en lille dejlig en af slagsen.

Skal nok skrive en FB når vi er hjemme og har fået snakket fødslen igennem, da den var hård for os alle.

Han er bare lækker søde! Og sikken meget hår han har

Endnu engang stort tillykke

Anmeld

22. juli 2011

nilletøz

Nåååår hvor er han dog bare nusser

STORT TILLYKKE 

Smukt navn!!!

Anmeld

22. juli 2011

lukasmor

Tillykke med lille Lukas! Hvor er han lækker!

Anmeld

22. juli 2011

-Milla-

Nårh, hvor er han fin.. godt at høre I har det godt.

Anmeld

22. juli 2011

Ranarupta

ÅÅRH, hvor er han dejlig!!

Tillykke med lækre Lukas 
Snak det hele igennem, så meget I har brug for - også selvom I gentager jer selv. Det er så vigtigt at få det lukket ordentligt. 

Anmeld

22. juli 2011

RiUL

Tillykke med Lukas  Hvor er han bare smuk! 

Anmeld

22. juli 2011

Julymama

Happiness skriver:

Hej tøser.

Tillykke med den skønneeeeeee dreng så kom han endelig!!.. og hvor er han sød 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.