Uge 34 med lillemanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

RiUL

Mulleunge skriver:

Glæder mig sååå meget, men ved ikke om jeg vil føle mig helt tilpas nøgen, men håber at jeg kan overtale salar til det, det er jo sååå flot  

Jeg var også super nervøs, men synes bare at det så så meget mere naturligt ud, at vi var nøgne. Vi prøvede også med undertøj på, men det så totalt dumt ud

Men jeg sveder også som en vanvittig for tiden, pga. alle de hormoner, så det var bare dejligt ikke at svede så meget under shootet griner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

RiUL

anetteb skriver:

super fede billeder! :-)
glæder mig til at jeg runder uge 30 så det kan blive vores tur :-) 

Taaak Og ja, det kan jeg godt forstå Det er en virkelig skøn oplevelse

Anmeld

22. juli 2011

RiUL

AA10 skriver:

rigtig flotte billeder

Tusind tak

Anmeld

22. juli 2011

Mira0911

Gode billeder... 

Anmeld

22. juli 2011

RiUL

Frøken J. skriver:

Fantastiske billeder. Du er utrolig smuk

Tak smukke Og dejligt at du er tilbage Det er ikke det samme herinde uden dig

Anmeld

22. juli 2011

RiUL

Mira0911 skriver:

Gode billeder... 

Tak

Anmeld

22. juli 2011

Frøken J.

RiUL skriver:

Tak smukke Og dejligt at du er tilbage Det er ikke det samme herinde uden dig

Hvor er du sød 

Anmeld

22. juli 2011

Mauser.

RiUL skriver:

Jeg var også super nervøs, men synes bare at det så så meget mere naturligt ud, at vi var nøgne. Vi prøvede også med undertøj på, men det så totalt dumt ud

Men jeg sveder også som en vanvittig for tiden, pga. alle de hormoner, så det var bare dejligt ikke at svede så meget under shootet griner

Haha jep jeg er i samme båd .. Jamen altså uden tvivl er det da helt klart det flotteste  er meget misundelig .. smiler

Anmeld

23. juli 2011

RiUL

Mulleunge skriver:

Haha jep jeg er i samme båd .. Jamen altså uden tvivl er det da helt klart det flotteste  er meget misundelig .. smiler

Er sikker på at jeres bliver ligeså gode Især hvis det er en ordentlig fotograf Skal I ha det lavet hos Lille Københavner?

Glæder mig til at se jeres billeder når I har fået dem taget

Anmeld

23. juli 2011

Mauser.

RiUL skriver:

Er sikker på at jeres bliver ligeså gode Især hvis det er en ordentlig fotograf Skal I ha det lavet hos Lille Københavner?

Glæder mig til at se jeres billeder når I har fået dem taget

Jamen jeg ved det ikke helt endnu ?? Hvad har i givet for jeres ? (: Altså der er nogle super fede billeder oppe ved lille københavner syntes jeg, og hun skulle være rigtig god hende der tager dem  .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.