Uge 34 med lillemanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.021 visninger
51 svar
0 synes godt om
21. juli 2011

RiUL

Så blev det 33+5 med vores lille prins

Vi har været et smut hos fotograf Anette Damgaard idag Og det var bare en fantastisk oplevelse.

Vi havde snakket meget om hvilke slags billeder vi ønskede. Vi vil gerne ha et stort et hængende i stuen. Og jeg var godt nok lidt nervøs, for det der med at få taget billeder er ikke lige det jeg er bedst til

Men selvom vi valgte at være helt nøgne, så synes jeg faktisk at det var meget naturligt, og en virkelig positiv oplevelse. Men også fordi Anette er en virkelig dygtig fotograf

Jeg ved ikke hvad vægten siger, men der er stadig ingen strækmærker, og jeg har en dejlig nem graviditet  

Jeg har valgt at sløre mine bryster, da jeg ikke synes at alle mulige skal se så meget af mig  

Knus Rikke

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

RiUL

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. juli 2011

Chalala85

super flot billede søde

Anmeld

21. juli 2011

RiUL

Chalala85 skriver:

super flot billede søde

Tak smukke

Anmeld

21. juli 2011

TrineMine86

RiUL skriver:

Vi har været et smut hos fotograf Anette Damgaard idag Og det var bare en fantastisk oplevelse.

Vi havde snakket meget om hvilke slags billeder vi ønskede. Vi vil gerne ha et stort et hængende i stuen. Og jeg var godt nok lidt nervøs, for det der med at få taget billeder er ikke lige det jeg er bedst til

Men selvom vi valgte at være helt nøgne, så synes jeg faktisk at det var meget naturligt, og en virkelig positiv oplevelse. Men også fordi Anette er en virkelig dygtig fotograf

Jeg ved ikke hvad vægten siger, men der er stadig ingen strækmærker, og jeg har en dejlig nem graviditet  

Jeg har valgt at sløre mine bryster, da jeg ikke synes at alle mulige skal se så meget af mig  

Knus Rikke

smukt  og hold op hvor i stråler begge to

Anmeld

21. juli 2011

fif

RiUL skriver:

Knus Rikke

Åårh, hvor er det bare et floot billed af jer!!!!!

Anmeld

21. juli 2011

RiUL

fif skriver:

Åårh, hvor er det bare et floot billed af jer!!!!!

Taaak søde

Anmeld

21. juli 2011

Koen.

Flotte billeder!

Anmeld

21. juli 2011

fif

RiUL skriver:

Taaak søde

SElv tak Jeg ville aldrig selv ku stå uden tøj på, foran et kammera , men sys det er SÅ fiint!!!

Anmeld

21. juli 2011

RiUL

fif skriver:

SElv tak Jeg ville aldrig selv ku stå uden tøj på, foran et kammera , men sys det er SÅ fiint!!!

Det troede jeg heller ikke at jeg kunne Var godt nok nervøs, men hun fik det bare til at være så naturligt! Tænkte slet ikke over jeg var nøgen.

Hormonerne raser, så har svedt som en hest hele natten, så var bare lykkelig over at kunne få lidt luft griner..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.