Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tanja. skriver: Flotte billeder!
Flotte billeder!
Tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
RiUL skriver: Det troede jeg heller ikke at jeg kunne Var godt nok nervøs, men hun fik det bare til at være så naturligt! Tænkte slet ikke over jeg var nøgen. Hormonerne raser, så har svedt som en hest hele natten, så var bare lykkelig over at kunne få lidt luft griner..
Det troede jeg heller ikke at jeg kunne Var godt nok nervøs, men hun fik det bare til at være så naturligt! Tænkte slet ikke over jeg var nøgen.
Hormonerne raser, så har svedt som en hest hele natten, så var bare lykkelig over at kunne få lidt luft griner..
Hahah feedt!!!
Ku jeg godt forestille mig.... Fik I taget mange så??
fif skriver: Hahah feedt!!! Ku jeg godt forestille mig.... Fik I taget mange så??
Hehe :p
Ja, hun tog omkring 200 billeder, og så skulle vi vælge ET, som vi ville ha i stort. Puha det var svært. Vi bestilte også 3 mindre billeder
Ej nogle smukke billeder Du er så fantastisk smuk gravid
Jemion skriver: Ej nogle smukke billeder Du er så fantastisk smuk gravid
Tak søde !!!
RiUL skriver: Hehe :p Ja, hun tog omkring 200 billeder, og så skulle vi vælge ET, som vi ville ha i stort. Puha det var svært. Vi bestilte også 3 mindre billeder
Hehe det var ik mange man måtte vælge så.. Min kusine, nåede lige at tage nogle af min kæreste og jeg inden jeg sku føde!!! fødte samme aften
fif skriver: Hehe det var ik mange man måtte vælge så.. Min kusine, nåede lige at tage nogle af min kæreste og jeg inden jeg sku føde!!! fødte samme aften
Man måtte vælge alle dem man ville - men man betaler pr. billede og størrelse, og vi er desværre ikke millionære hehe
RiUL skriver: Man måtte vælge alle dem man ville - men man betaler pr. billede og størrelse, og vi er desværre ikke millionære hehe
Neej, det er self rigrigt nok!! det koster jo....
fif skriver: Neej, det er self rigrigt nok!! det koster jo....
Ja, så vi måtte lige holde lidt igen Selvom det er svært at vælge så få ud
RiUL skriver: Ja, så vi måtte lige holde lidt igen Selvom det er svært at vælge så få ud
Jaa, det er det da osse!! Ville jeg sørme også ha svært ve '
Hvornår var det nu du var sat til??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128