Uge 34 med lillemanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

RiUL

SiljasMoar skriver:

Sådan nogle billeder vil jeg os ha taget super flotte er i!!! Og hvorfor hulen kan mine boobs ik sidde sådan...

Haha, tusind tak

Ja, blev godt nok også lidt overrasket over at de så sådan ud Men jeg må nok også bare nyde at de sidder godt, det ændre sig nok når lillemanden kommer til verden hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Silja&Noam

RiUL skriver:

Haha, tusind tak

Ja, blev godt nok også lidt overrasket over at de så sådan ud Men jeg må nok også bare nyde at de sidder godt, det ændre sig nok når lillemanden kommer til verden hehe

Ja nyd dem endelige man ved aldrig hvor de ender når man har født

Anmeld

22. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Kom lige i tanke om at jeg fik kigget men ikke svaret. Synes det er nogle super flotte billeder! Du har godt nok en smuk mave  

Anmeld

22. juli 2011

Mauser.

Ej hvor fint Rikke (; .. super smukt! vi skal selv have taget snart, bliver så godt .. se lige 3D billeder af min pige 

Anmeld

22. juli 2011

RiUL

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Kom lige i tanke om at jeg fik kigget men ikke svaret. Synes det er nogle super flotte billeder! Du har godt nok en smuk mave  

Tusind tak søde Vi er også rigtig glade for dem

Anmeld

22. juli 2011

RiUL

Mulleunge skriver:

Ej hvor fint Rikke (; .. super smukt! vi skal selv have taget snart, bliver så godt .. se lige 3D billeder af min pige 

Tusind tak søde Det er også bare en dejlig oplevelse at få taget sådan nogle billeder Glæd dig!

Anmeld

22. juli 2011

Mauser.

RiUL skriver:

Tusind tak søde Det er også bare en dejlig oplevelse at få taget sådan nogle billeder Glæd dig!

Glæder mig sååå meget, men ved ikke om jeg vil føle mig helt tilpas nøgen, men håber at jeg kan overtale salar til det, det er jo sååå flot  

Anmeld

22. juli 2011

Anette&Sophia

RiUL skriver:

Så blev det 33+5 med vores lille prins

Vi har været et smut hos fotograf Anette Damgaard idag Og det var bare en fantastisk oplevelse.

Vi havde snakket meget om hvilke slags billeder vi ønskede. Vi vil gerne ha et stort et hængende i stuen. Og jeg var godt nok lidt nervøs, for det der med at få taget billeder er ikke lige det jeg er bedst til

Men selvom vi valgte at være helt nøgne, så synes jeg faktisk at det var meget naturligt, og en virkelig positiv oplevelse. Men også fordi Anette er en virkelig dygtig fotograf

Jeg ved ikke hvad vægten siger, men der er stadig ingen strækmærker, og jeg har en dejlig nem graviditet  

Jeg har valgt at sløre mine bryster, da jeg ikke synes at alle mulige skal se så meget af mig  

Knus Rikke

super fede billeder! :-)
glæder mig til at jeg runder uge 30 så det kan blive vores tur :-) 

Anmeld

22. juli 2011

AA10

rigtig flotte billeder

Anmeld

22. juli 2011

Frøken J.

RiUL skriver:

Så blev det 33+5 med vores lille prins

Vi har været et smut hos fotograf Anette Damgaard idag Og det var bare en fantastisk oplevelse.

Vi havde snakket meget om hvilke slags billeder vi ønskede. Vi vil gerne ha et stort et hængende i stuen. Og jeg var godt nok lidt nervøs, for det der med at få taget billeder er ikke lige det jeg er bedst til

Men selvom vi valgte at være helt nøgne, så synes jeg faktisk at det var meget naturligt, og en virkelig positiv oplevelse. Men også fordi Anette er en virkelig dygtig fotograf

Jeg ved ikke hvad vægten siger, men der er stadig ingen strækmærker, og jeg har en dejlig nem graviditet  

Jeg har valgt at sløre mine bryster, da jeg ikke synes at alle mulige skal se så meget af mig  

Knus Rikke

Fantastiske billeder. Du er utrolig smuk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.