Bopælssag indbragt for retten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

Sof

Anonym skriver:

ej! hvad pokker er nu også det for noget??

det er sådan nogle klaphatte af fædre der ødelægger det for de fædre der rent faktisk gør det af god hensigt

men det var godt at de så igennem ham med det samme, selv om han blev ved med at anke

Det gjorde de desværre ikke, men min veninde havde en hammer god advokat og en rigtig god sag, men det var en hård periode for hende og alle os omkring. Det var rigtig slemt og endte med at når han afleverede, så var jeg der som vidne fordi han både truede og var modbydelig overfor hende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Anonym trådstarter

inpe skriver:

De har fælles forældremyndighed, og min bror flyttede tilbage til sjælland, da de gik fra hinanden, og der gik næsten et helt år, inden han fik lov til at se sin datter, da moren gjorte alt for, at han ikke måtte se hende, så var hun syg, og så havde pige specielle behov, og skulle i speciel børnehave. osv. og hun fik arrangeret, at han kun måtte have hende i et par timer under opsyn, men tøsen fløj i armene på ham, selv om hun kun var 3 år og at de ikke havde set hinanden i næsten et år, hun havde ikke glemt hendes far.

og nu har han hende hver 2. weekend. 

men pga. af afstenden mellem dem, kan han ikke få hende når hun er i aflastning, hvis jeg husker rigtigt, så er hun det 2 - 3 gange om ugen og de weekender, hvor hun ikke er hos ham.  Så det er jo ikke meget hun er hos sin mor.  Men mener også at min bror, ikke har opgivet helt, for han siger netop det sammen, at hvis hun forsat skal være i aflastning, kan hun jo lige så godt være hos ham.  Og det giver hans sagsbehandler ham også ret i.  Men vi må se hvad der sker, for som han siger, kommer der jo også en dag, hvor hun kan bestemme selv. 

ja, det er også et af vores store problemer - den store afstand mellem bopælene

Håber da for din bror at de kan komme til fornuft og få pigen over til ham at bo.

for det kan bestemt ikke være hendes tarv at hun skal smides i aflastning fra tid til anden, når hun nu har en god far der gerne vil tage sig af hende!

Anmeld

22. juli 2011

Anonym trådstarter

Sof skriver:

Det gjorde de desværre ikke, men min veninde havde en hammer god advokat og en rigtig god sag, men det var en hård periode for hende og alle os omkring. Det var rigtig slemt og endte med at når han afleverede, så var jeg der som vidne fordi han både truede og var modbydelig overfor hende 

hold da op! lyder som en rigtig hård omgang!

ja, vi må vist også til at finde en god advokat :/

Anmeld

22. juli 2011

Sof

Anonym skriver:

hold da op! lyder som en rigtig hård omgang!

ja, vi må vist også til at finde en god advokat :/

Du kan skrive en pm til mig hvis du vil have navnet på ham hun brugte, han har speciale i disse sager og er super dygtig

Anmeld

22. juli 2011

Anonym trådstarter

Sof skriver:

Du kan skrive en pm til mig hvis du vil have navnet på ham hun brugte, han har speciale i disse sager og er super dygtig

tak for tilbud!

hvor i landet er denne advokat? -har nemlig brug for en i hovedstaden/nordsjælland

Anmeld

22. juli 2011

inpe

jeg håber at i får med hold i jeres sag. men har oplevet flere gange, at de afgørelser der kommer fra statsforvaltningen  ikke altid er i børnenes tarv, men ofte faderens. Havde selv mit at slås med for 7 år siden, og her oplevede jeg, at jeg blev ringet op, af min datters fars, som havde hende på sommer ferie, men var blevet indlagt på psykiatrisk afdeling, og at min datter var hos sin farmor. Jeg ville bare gerne have hende hjem, når han nu ikke kunne tage sig af hende, så jeg ringede til statsforvaltningen, og her fik jeg at vide, at hvis jeg hentede hende kunne jeg blive straffet for det, og det var at handle i selvtægt. Så hvis jeg skulle have hende hjem, så skulle kommune blandes ind i det, og der skulle laves en tvangsfjernelse, hvor politiet sammen med en sagsbehandler skulle ud og hente hende, og så kunne jeg komme og hente hende på en instituation i nærheden, det byder man bare ikke sit barn, men hvor var jeg gal, så jeg blev ening med mig selv om, at det var bedre, at hun blev hos farmor til ferien var slut, og hun blev afleveret på min adresse.  Men tænk, at man skal opleve det, når man har fuld forældremyndighed, og ikke i sådan et tilfælde, man hente sit eget barn.  men denne sag viser også, at han løj i retten om hans mentale tilstand.

Så syntes ikke altid at statsforvaltningen, ser på børnenes tarv, men jeg håber i jeres sag, at det ender godt.

Anmeld

22. juli 2011

kimfrit

Anonym skriver:

hahaha! ja, jeg er nemlig den onde stedmor, der ifølge biomor prøver at ødelægge hendes og fars gode samarbejde, som altid har fungeret fint.

jo... det har det måske i hendes øjne, da han ikke har orket at tage kampen op med hende før, og har ladet hende hundse rundt med sig, i håb om måske at få lov at se sit barn

tja.. ejg behøver ikke engang at være i nærheden tror jeg... det er vist nok for at få hendes pis i kog at jeg eksisterer og er sammen med min kæreste hehehe

og nej, dert er selvfølgelig ikke noget man lader børne vide. ikke det, de mærker selvfølgelig nogen gange at noget er galt, men vi fortæller i hvert fald ikke at det er biomor vi er sure på og ja, har lige som dig mistanke om at hjemme ved biomor bliver der snakket ned på os, (specielt mig ?) og det synes jeg altså er synd at udsætte børn for!

Det fandme trist det skal være sådan, der er jo desværre kun 1 det går ud over og det er barnet.

Men nogle gangen bliver man altså også bare nød til at holde et standpunkt, for langt man vil gå og gøre for at plesse moderen, så der har min mand og jeg også haft nogle diskussioner om hvor langt vi gad at gå for at undgå bøvl. Men nogle gangen bliver man altså også nød til bare at tage den store diskussion op, før man kan komme videre.

Jeg håber snart der kommer ændringer hos jer, ellers kan du altid skrive en privat besked, hvis du skal have luft for noget

Anmeld

22. juli 2011

Sof

Anonym skriver:

tak for tilbud!

hvor i landet er denne advokat? -har nemlig brug for en i hovedstaden/nordsjælland

Hovedstaden

Anmeld

22. juli 2011

Anonym trådstarter

inpe skriver:

jeg håber at i får med hold i jeres sag. men har oplevet flere gange, at de afgørelser der kommer fra statsforvaltningen  ikke altid er i børnenes tarv, men ofte faderens. Havde selv mit at slås med for 7 år siden, og her oplevede jeg, at jeg blev ringet op, af min datters fars, som havde hende på sommer ferie, men var blevet indlagt på psykiatrisk afdeling, og at min datter var hos sin farmor. Jeg ville bare gerne have hende hjem, når han nu ikke kunne tage sig af hende, så jeg ringede til statsforvaltningen, og her fik jeg at vide, at hvis jeg hentede hende kunne jeg blive straffet for det, og det var at handle i selvtægt. Så hvis jeg skulle have hende hjem, så skulle kommune blandes ind i det, og der skulle laves en tvangsfjernelse, hvor politiet sammen med en sagsbehandler skulle ud og hente hende, og så kunne jeg komme og hente hende på en instituation i nærheden, det byder man bare ikke sit barn, men hvor var jeg gal, så jeg blev ening med mig selv om, at det var bedre, at hun blev hos farmor til ferien var slut, og hun blev afleveret på min adresse.  Men tænk, at man skal opleve det, når man har fuld forældremyndighed, og ikke i sådan et tilfælde, man hente sit eget barn.  men denne sag viser også, at han løj i retten om hans mentale tilstand.

Så syntes ikke altid at statsforvaltningen, ser på børnenes tarv, men jeg håber i jeres sag, at det ender godt.

Hold da op!! det lyder da godt nok underligt!!

men så var det godt hun havde en god farmor at være hos (eller håber i hvert fald hun er god)

har også tit oplevet at min søn har været hos sin farmor mesteparten af weekenden, og det synes jeg egentlig er fint nok, da han ellers ikke ser så meget til hende, men synes det er lidt synd når det går ud over de få dage, han ellers skulle have været sammen med sin far.

ja, håber virkelig de kan se gennem biomors angreb, da det kun skader barnet!

Anmeld

22. juli 2011

Anonym trådstarter

kimfrit skriver:

Det fandme trist det skal være sådan, der er jo desværre kun 1 det går ud over og det er barnet.

Men nogle gangen bliver man altså også bare nød til at holde et standpunkt, for langt man vil gå og gøre for at plesse moderen, så der har min mand og jeg også haft nogle diskussioner om hvor langt vi gad at gå for at undgå bøvl. Men nogle gangen bliver man altså også nød til bare at tage den store diskussion op, før man kan komme videre.

Jeg håber snart der kommer ændringer hos jer, ellers kan du altid skrive en privat besked, hvis du skal have luft for noget

ja, det er nemlig super trist det skal være sådan!!

ja, vi har også haft de diskussioner herhjemme, men vi er heldigvis enige om at det er slut med at føje biomor nu, og det pisser hende af

hun har også fået den ide at mit største mål her i livet er at overtage hendes barn og blive mor for det!?! wtf?!

Hun er barnets mor og vil ALTID være det. det er en plads jeg hverken kan eller vil overtage.

Vi er bare meget glade for at vi ikke har de samme problemer med min søns far og famile. Jeg vælger at være ovenud glad for at hans kæreste er så glad for min søn og min søn glad for hende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.