jeg håber at i får med hold i jeres sag. men har oplevet flere gange, at de afgørelser der kommer fra statsforvaltningen ikke altid er i børnenes tarv, men ofte faderens. Havde selv mit at slås med for 7 år siden, og her oplevede jeg, at jeg blev ringet op, af min datters fars, som havde hende på sommer ferie, men var blevet indlagt på psykiatrisk afdeling, og at min datter var hos sin farmor. Jeg ville bare gerne have hende hjem, når han nu ikke kunne tage sig af hende, så jeg ringede til statsforvaltningen, og her fik jeg at vide, at hvis jeg hentede hende kunne jeg blive straffet for det, og det var at handle i selvtægt. Så hvis jeg skulle have hende hjem, så skulle kommune blandes ind i det, og der skulle laves en tvangsfjernelse, hvor politiet sammen med en sagsbehandler skulle ud og hente hende, og så kunne jeg komme og hente hende på en instituation i nærheden, det byder man bare ikke sit barn, men hvor var jeg gal, så jeg blev ening med mig selv om, at det var bedre, at hun blev hos farmor til ferien var slut, og hun blev afleveret på min adresse. Men tænk, at man skal opleve det, når man har fuld forældremyndighed, og ikke i sådan et tilfælde, man hente sit eget barn. men denne sag viser også, at han løj i retten om hans mentale tilstand.
Så syntes ikke altid at statsforvaltningen, ser på børnenes tarv, men jeg håber i jeres sag, at det ender godt.
Anmeld