De har fælles forældremyndighed, og min bror flyttede tilbage til sjælland, da de gik fra hinanden, og der gik næsten et helt år, inden han fik lov til at se sin datter, da moren gjorte alt for, at han ikke måtte se hende, så var hun syg, og så havde pige specielle behov, og skulle i speciel børnehave. osv. og hun fik arrangeret, at han kun måtte have hende i et par timer under opsyn, men tøsen fløj i armene på ham, selv om hun kun var 3 år og at de ikke havde set hinanden i næsten et år, hun havde ikke glemt hendes far.
og nu har han hende hver 2. weekend.
men pga. af afstenden mellem dem, kan han ikke få hende når hun er i aflastning, hvis jeg husker rigtigt, så er hun det 2 - 3 gange om ugen og de weekender, hvor hun ikke er hos ham. Så det er jo ikke meget hun er hos sin mor. Men mener også at min bror, ikke har opgivet helt, for han siger netop det sammen, at hvis hun forsat skal være i aflastning, kan hun jo lige så godt være hos ham. Og det giver hans sagsbehandler ham også ret i. Men vi må se hvad der sker, for som han siger, kommer der jo også en dag, hvor hun kan bestemme selv.
Anmeld