Noneother skriver:
Når barnet er så stort vil det blive hørt i en evt. retsag. Altså hvor barnet gerne vil bo.
Mht. at moderen prøver at forhindre samvær gør ikke hendes sag bedre.
Hvis far har begrundet mistanke om at barnet ikke trives vil det nok blive undersøgt nærmere inden afgørelsen.
Der vil osse blive taget højde for at barnet jo vil blive nødt til at flytte skole osv. ved bopælsskift. Det er de normalt ikke meget for.
Hvem der har hvilket job/intet job kan i ikke bruge til noget.
Tror faktisk ikke at de tager højde for dig og dit i en retsag med mindre i er gift. -Eller du er psykopat/pædofil mm. Altså noget negativt/farligt. 
For der er muligheden for at i på et tidspunkt går fra hinanden, så hvis dig og dit havde været udslagsgivende på en retsag hvad så..?
ja, det er også det jeg tænker, at det burde i hvert fald svække hendes sag. og da vi har beviser for at hun decideret lyver om at de er andre steder for at forhindre kontakt, så må det vel betyde et eller andet?
vi er godt klar over skoleskift vil blive nødvendigt, men set ud fra helheden tror jeg ikke at et vil være så slemt 
Vi har planer om at gifte os, og har også snakket om at få det gjort nede på rådhuset med det samme, hvis det så vil forbedre min kærestes sag, da vi begge er sikre på at vi skal giftes alligevel.
vi har bare ikke råd til det helt store bryllup lige p.t. som vi begge drømmer om; men så på den anden side, festen kan man altid holde bagefter ;o)
Anmeld