Ja, det er min kærestes barn.
Ville også gå stærkt udfra at et barn har brug for at se sin far lidt oftere end kun i ferier og det giver barnet også stærkt udtryk for at det gerne vil.
Barnet vil gerne flytte til os, men tør ikke sige det til sin mor.
Mor er noget ustabil, kan ikke holde på et job, og er derfor for det meste på kh. alligevel har hun f.eks aldrig tid til at hjælpe sit barn med lektier o.l. Barnet er bagud i skolen, og de eneste lektier der bliver lavet er dem der bliver lavet i SFO'en.
Min kæreste har derimod haft fast arbejde i mange år, har rimelig god uddannelse og herhjemme er der hver dag afsat tid til lektielæsning og hygge, fælles madlavning etc.
morens kæreste som hun bor sammen har også meget skiftende jobs. ingen af dem har uddannelse, og morens kæreste har da også rusket tremmer et par gange.
hver gang min kæreste ringer for at snakke med sit barn, kommer moren med løgne om at barnet er ude etc. selvom min kæreste kan høre barnet spørge i baggrunden hvem det er som ringer.
min kæreste må ikke få sit barns mobilnummer, så al telefon kontakt må gå gennem mor. og barnet siger rent ud at det har fået strenge ordrer fra mor om ikke at oplyse nummeret over for far.
Anmeld