Skuffet over 2. lægebesøg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2011

HeidiØ

Oktoberbaby11 skriver:

Det er det hvert fald, men har nu alligevel bestil skanning til jeg er i uge 31 for at se ham igen inden fødslen

Dét kan jeg godt forstå! Var selv afsted uge 29 - ALLE pengene værd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

Levi&LilysMor

HeidiØ skriver:

Dét kan jeg godt forstå! Var selv afsted uge 29 - ALLE pengene værd

Det vil jeg gerne tro, når man kan se bebs så tydeligt til den tid

Anmeld

21. juli 2011

HeidiØ

Kofoed33 skriver:

Så er det da 3. lægebesøg du var til

Haha ja okay, muligvis - hos min læge hed det 2. besøg - men det er rigtigt jeg var også i uge 8.. hehe!

Anmeld

21. juli 2011

HeidiØ

chael skriver:

Ja, mange læger gidder ikke alle de der undersøgelser, fordi det bliver klaret hos egen jordemoder!

Men det er lidt øv, når man hører om andre der får det gjort.

Men når du skal afsted hos egen læge næste gang, så er det måske bedre

*CAmilla 30+1

Det tror jeg du har ret i Også vigtigst ved JM

Anmeld

21. juli 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Mon ikke, hver enkelt læge foretager sin professionelle vurdering af, hvad han/hun finder nødvendigt og relevant? Der er jo ingen grund til at lave unødige undersøgelser, hvis lægen skønner, at alt er fint. Og når det er det, så forstår jeg ikke skuffelsen - det er da kun positivt, at der ikke er noget at anmærke.

Anmeld

21. juli 2011

A.

HeidiØ skriver:

Haha ja okay, muligvis - hos min læge hed det 2. besøg - men det er rigtigt jeg var også i uge 8.. hehe!

har du ikke været afsted i uge 25 ved din egen læge da?

Anmeld

21. juli 2011

HeidiØ

A. skriver:

det var da sent du var til anden læge besøg når du er 32+det burde være din 3 eller 4 besøg??  og så skal du til aden besøg hos jm først i august??

ja men jeg var også sådan lidt skuffet da jeg var afsted i sidste uge. blev vejet,målt blodtrykket han prøvede finde hjertelyd uden stor heldt han kun lige høre den lige i starten (jeg kun da ikke høre noget for alt den larm fra den maskine) sf mål blev heller ikke taget her selvom min livmoder kun går til navlen og burde værre større men han skønnede babyen til 1100g og ellers var det sådan øv besøg  så forstår godt at du synes at det var øv

Min læge har bare kaldt det 2. besøg. Jeg var (så vidt jeg husker) i uge 8.. så igen uge 25 og uge 32

Nej, det er 3. gang jeg skal til JM d 11/8 - første gang var jo egentlig bare kost og sådan - 2. gang var lidt mere spændende. Så jeg glæder mig til 3. gang  - men det er også forskelligt fra kommune til kommune hvor mange gang man er det åbenbart!

Jaer, det kan jeg også godt forstå du var lidt skuffet over  - vi må nok bare indse det er hos JM det sker og ikke hos lægen

Anmeld

21. juli 2011

Kofoed.

HeidiØ skriver:

Hos min læge hedder den omkring 32. uge 3. lægebesøg, men sjovt det også er forskelligt

Anmeld

21. juli 2011

HeidiØ

Oktoberbaby11 skriver:

Det vil jeg gerne tro, når man kan se bebs så tydeligt til den tid

nemlig!!  - har lidt billeder liggende herinde fra min 4d scanning

Anmeld

21. juli 2011

HeidiØ

A. skriver:

har du ikke været afsted i uge 25 ved din egen læge da?

Jo  Og det var åbenbart 2. besøg .. haha! Jeg troede det var 1. fordi det i uge 8 var så... ja... infoagtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.