Skuffet over 2. lægebesøg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.822 visninger
39 svar
0 synes godt om
21. juli 2011

HeidiØ

Ja, som overskriften lyder er jeg egentlig lidt skuffet!  Min egen læge har ferie, har derfor været hos en anden idag.

Hun målte blodtryk, tjekkede urin... og det var det? Hvad med hjertelyd og symfysemål?!.. det spurgte jeg self om og svaret var: "mærker du liv?" - "Ja, det gør jeg" svarede jeg. "Jamen så tjekker vi ikke sådan noget".. NÅ! tænkte jeg bare.

Blev bare lidt hrmf.. for første besøg var virkelig godt! .. så må man bare vente til JM besøg senere i forløbet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

Isabella_mor

underligt at der ikke blev tjekket hjertelyd. det fik jeg da gjort ved 2 lægebesøg..!! 

Anmeld

21. juli 2011

HeidiØ

isabellamor skriver:

underligt at der ikke blev tjekket hjertelyd. det fik jeg da gjort ved 2 lægebesøg..!! 

Ja, ik?! .. Ih noget lort min egen læge havde ferie! Længe til JM d. 11/8 sys jeg!

Min kæreste sys tøjet var rigtig fint - især da jeg viste min begejstring over de hjemmelavede pingvinbukser

Anmeld

21. juli 2011

Levi&LilysMor

Min tjekked heller ikke hjerte lyd ved 2 lægebesøg, men SF mål blev dog taget...

Anmeld

21. juli 2011

Mettefpigen

Jeg fik altså også først tjekket hjertelyd ved JM... Og først 3-4 gang jeg var ved lægen....

Anmeld

21. juli 2011

HeidiØ

Oktoberbaby11 skriver:

Min tjekked heller ikke hjerte lyd ved 2 lægebesøg, men SF mål blev dog taget...

Sys det er mærkeligt der er forskel fra læge til læge, der burde være én samlet regel!.. har du allerede været til 2. besøg?

Anmeld

21. juli 2011

Nessie

Jeg mener ikke at min læge tjekkede hjertelyd, kun JM

Anmeld

21. juli 2011

Jemion

Kan da godt forstå du er skuffet...!  Det var da noget underligt noget hun hverken tog sf-mål eller lyttede hjertelyd.. Håber dit næste jordemoder besøg bliver bedre

Anmeld

21. juli 2011

HeidiØ

Jemion skriver:

Kan da godt forstå du er skuffet...!  Det var da noget underligt noget hun hverken tog sf-mål eller lyttede hjertelyd.. Håber dit næste jordemoder besøg bliver bedre

Mine JM besøg har været super indtil videre, så ingen tvivl om det  .. Nå, men lillefisen spræller jo også mega meget, så det går nok!

Anmeld

21. juli 2011

HeidiØ

Nessie skriver:

Jeg mener ikke at min læge tjekkede hjertelyd, kun JM

Okay, ja, og så længe jeg kan mærke ham derinde hele tiden, så skal jeg nok ikke klage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.