Hjælp til graviditetstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2011

CmarianN

Camilla Jensen skriver:

Hej Allesammen

Som overskriften lyder så har jeg brug for lidt hjælp.

Jeg er blevet insemineret 2 gange desværre uden held. Og er nu blevet insemineret for 3 gang. Jeg har testdag i morgen men jeg har simpelhen så mange underlige følelser i min mave at jeg tog en test. Og den viste dette:

Vil i mene den er positiv nok til at jeg har en spire i maven? Skal jeg tage en igen om nogle dage eller kan kæresten og jeg langt om længe glæde os til at blive forældre?

Et forsigtigt tillykke her fra.... Jeg kan godt se en streg! Prøv med morgenurin igen om 2 dage 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

musse1

Camilla Jensen skriver:

Nu er den ihvertfald sikker...

Jeg skal være mor... Er bare så glad og lykkelig.. Det kan slet ik beskrives hvor meget det betyder for os... Weee

stort stort tillykke med du er gravid  hvor er det fantastisk. du har en masse glæder og se frem til.

Anmeld

21. juli 2011

maria87

stort tillykke med det

Anmeld

21. juli 2011

bobbles

Camilla Jensen skriver:

Hej Allesammen

Som overskriften lyder så har jeg brug for lidt hjælp.

Jeg er blevet insemineret 2 gange desværre uden held. Og er nu blevet insemineret for 3 gang. Jeg har testdag i morgen men jeg har simpelhen så mange underlige følelser i min mave at jeg tog en test. Og den viste dette:

Vil i mene den er positiv nok til at jeg har en spire i maven? Skal jeg tage en igen om nogle dage eller kan kæresten og jeg langt om længe glæde os til at blive forældre?

jeg vil kun sige.. TILLYKKE  kan godt se 2 streger, min var ikke mere tydelig end din.. og jeg skal føde om ca 9-10 uger

Anmeld

21. juli 2011

Camilla Jensen

Mange tak for alle jeres svar

Kan slet ikke vente de knap 8 mdr... Hmm bare tiden dog går hurtig

Anmeld

21. juli 2011

metski83

Kan godt se stregen, tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.