Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Camilla Jensen skriver: Hej Allesammen Som overskriften lyder så har jeg brug for lidt hjælp. Jeg er blevet insemineret 2 gange desværre uden held. Og er nu blevet insemineret for 3 gang. Jeg har testdag i morgen men jeg har simpelhen så mange underlige følelser i min mave at jeg tog en test. Og den viste dette: Vil i mene den er positiv nok til at jeg har en spire i maven? Skal jeg tage en igen om nogle dage eller kan kæresten og jeg langt om længe glæde os til at blive forældre?
Hej Allesammen
Som overskriften lyder så har jeg brug for lidt hjælp.
Jeg er blevet insemineret 2 gange desværre uden held. Og er nu blevet insemineret for 3 gang. Jeg har testdag i morgen men jeg har simpelhen så mange underlige følelser i min mave at jeg tog en test. Og den viste dette:
Vil i mene den er positiv nok til at jeg har en spire i maven? Skal jeg tage en igen om nogle dage eller kan kæresten og jeg langt om længe glæde os til at blive forældre?
Jeg vil også sige, at den er positiv. Så mange gange tillykke til jer!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camilla Jensen skriver: Hej Allesammen Som overskriften lyder så har jeg brug for lidt hjælp. Jeg er blevet insemineret 2 gange desværre uden held. Og er nu blevet insemineret for 3 gang. Jeg har testdag i morgen men jeg har simpelhen så mange underlige følelser i min mave at jeg tog en test. Og den viste dette: Vil i mene den er positiv nok til at jeg har en spire i maven? Skal jeg tage en igen om nogle dage eller kan kæresten og jeg langt om længe glæde os til at blive forældre?
Hej Allesammen
Den ser helt klart positiv ud! så forsigtig tillykke herfra!!
Tja jeg synes stregen er alt for tydelig til ikke at være positiv, så vil også sige tillykke
Test i morgen tidlig og tjek den der,den er meget svag,men jeg tror den er der
Tusind tak allesammen for jeres svar.
Jeg tager en test igen på Fredag med morgenurin og håber på den er meget mere positiv end denne
Men for at den lille spire bliver i min mave og bliver stor og stærk
norenberg skriver: måske positiv har selv to der ligner....men hos lægen var den negativ også ved blodprøve...
måske positiv har selv to der ligner....men hos lægen var den negativ også ved blodprøve...
Var der også en streg nr. 2 indenfor de første 5 min? For det burde ikke kunne lade sig gøre!
et meget forsigtigt tillykke herfra !
Der er 2 streger, tillykke =)
Nu er den ihvertfald sikker...
Jeg skal være mor... Er bare så glad og lykkelig.. Det kan slet ik beskrives hvor meget det betyder for os... Weee
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128