Hjælp til graviditetstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.453 visninger
25 svar
0 synes godt om
20. juli 2011

Camilla Jensen

Hej Allesammen

Som overskriften lyder så har jeg brug for lidt hjælp.

Jeg er blevet insemineret 2 gange desværre uden held. Og er nu blevet insemineret for 3 gang. Jeg har testdag i morgen men jeg har simpelhen så mange underlige følelser i min mave at jeg tog en test. Og den viste dette:

Vil i mene den er positiv nok til at jeg har en spire i maven? Skal jeg tage en igen om nogle dage eller kan kæresten og jeg langt om længe glæde os til at blive forældre?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

henh01

Jeg kan godt se stregen.. Stort tillykke

Anmeld

20. juli 2011

Chalala85

Jeg synes godt jeg kan ane en lille svag streg så et forsigtigt tillykke

Anmeld

20. juli 2011

Tona

Jeg ser sagtens stregen...TILLYKKE  

Anmeld

20. juli 2011

piadas

Jeg kan også se den!

Tillykke!

Anmeld

20. juli 2011

mullesmith2

Test med morgenurin så er det mere koncentreret  Men man kan da ane en streg nr. 2

Anmeld

20. juli 2011

Ploffer

Camilla Jensen skriver:

Hej Allesammen

Jeg er blevet insemineret 2 gange desværre uden held. Og er nu blevet insemineret for 3 gang. Jeg har testdag i morgen men jeg har simpelhen så mange underlige følelser i min mave at jeg tog en test. Og den viste dette:

Vil i mene den er positiv nok til at jeg har en spire i maven? Skal jeg tage en igen om nogle dage eller kan kæresten og jeg langt om længe glæde os til at blive forældre?

Jeg vil mene den er positiv  prøv at tage en igen om nogle dage og se om ikke den bliver tydligere 

Anmeld

20. juli 2011

mortilfreja

Tillykke.. Du skal være moar

Anmeld

20. juli 2011

Emily2012<3

Camilla Jensen skriver:

Hej Allesammen

Positiv..

Anmeld

20. juli 2011

norenberg

måske positiv har selv to der ligner....men hos lægen var den negativ også ved blodprøve...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.