Hvorfor er man så bange for den skide test ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2011

metski83

Ann88 skriver:

TEST

Ved virkelig ikke hvornår jeg skal gøre det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Holm88

metski83 skriver:

Ved virkelig ikke hvornår jeg skal gøre det.

Det er vel bare som at rive et plaster af - lad det gå stærk, få tisset, vent, og aflæs :-) for dig

Anmeld

20. juli 2011

metski83

Ann88 skriver:

Det er vel bare som at rive et plaster af - lad det gå stærk, få tisset, vent, og aflæs :-) for dig

Takker, ja du har ret...

Anmeld

20. juli 2011

Orkide86

Skynd dig at få taget en test

Anmeld

20. juli 2011

Kris89

det er svært... jeg har testet løs siden i mandags. er idag 4+2, men stadig negativ

Igår oplevede jeg at have ægløsnings lign. slim og har haft stikkende i underlivet igår og idag ... Kan ikke finde ud af, om det var sen ægløsning, eller om jeg reelt er gravid men bare ikke kan teste endnu...

Sidst testede jeg svagt positiv 4+2, men ikk nu har lovet mig selv ikke at teste igen før næste onsdag... ved bare ikke om jeg kan holde det....  Er blevet testnarkoman

Anmeld

20. juli 2011

JuelZ

metski83 skriver:

Nej det er faktisk fordi jeg tænker, at den jo alligevel bare er negativ. Det er je så vandt til.

Håber selvfølgelig på en positiv, men frygter det værste.

Har så svært ved at forestille mig en positiv test, fordi man jo aldrig har prøvet det før.

Har prøvet det engang men mistede det så os, så en positiv test for mig ligger meget fjernt da jeg ikke kan forstille mig en positiv test mere... Og er blevet så skuffet når den er negativ... Så glæder mig når jeg får den og krydser fingre for at den er der hos dig snart

Anmeld

20. juli 2011

metski83

Tina-Hansen skriver:

Har prøvet det engang men mistede det så os, så en positiv test for mig ligger meget fjernt da jeg ikke kan forstille mig en positiv test mere... Og er blevet så skuffet når den er negativ... Så glæder mig når jeg får den og krydser fingre for at den er der hos dig snart

Tak skal du have, og i lige måde

Lige præcis, man kan slet ikke forestille sig en positiv test.

Men en god ting, du ved heldigvis at du kan blive gravid

Krydser fingre for os

Anmeld

20. juli 2011

metski83

Kris89 skriver:

det er svært... jeg har testet løs siden i mandags. er idag 4+2, men stadig negativ

Igår oplevede jeg at have ægløsnings lign. slim og har haft stikkende i underlivet igår og idag ... Kan ikke finde ud af, om det var sen ægløsning, eller om jeg reelt er gravid men bare ikke kan teste endnu...

Sidst testede jeg svagt positiv 4+2, men ikk nu har lovet mig selv ikke at teste igen før næste onsdag... ved bare ikke om jeg kan holde det....  Er blevet testnarkoman

Hehe, du tør i det mindste at teste, modsat mig.

vi må krydse fingre for at den er der.

Sjovt nok, så ville jeg også være 4+2 i dag, hvis den altså er der.

Anmeld

20. juli 2011

metski83

Mirjam123 skriver:

Skynd dig at få taget en test

Tør ikke

Anmeld

20. juli 2011

1000Ben

komodo skriver:

Ja come on, test det tis

Ha ha, den var go' 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.