Hvorfor er man så bange for den skide test ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2011

Anonym

Jeg håber den er der for dig.

Jeg kender godt, det der med at man så gerne vil det, og at kroppen så tror man er gravid. Sådan har jeg det nu.

for dig. og glæder mig til at høre svaret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

metski83

Giraffen skriver:

EEj du skal bare teste

1) den bliver positiv - JUBII!!!

2) den bliver negativ - det betyder ikke noget før du har fået din menstruation, men så har du nerverne lidt i ro til imogen hvor du igen ikke kan lade være med at teste

Kan simpelthen ikke få mig selv til det endnu.

Anmeld

20. juli 2011

metski83

henh01 skriver:

hellere få afklaring end at gå og gejle sig selv op og så blive skuffet..  for at den er der.

Jeg tror ingen ting. Jeg er før gået over tid, så tror ikke noget. Er bare skræk for de teste. Eller dvs. har udviklet en skræk imens vi har haft gang i PB

Anmeld

20. juli 2011

metski83

Anonym skriver:

Jeg håber den er der for dig.

Jeg kender godt, det der med at man så gerne vil det, og at kroppen så tror man er gravid. Sådan har jeg det nu.

for dig. og glæder mig til at høre svaret

Tak for det.

Jeg ved ikke om min krop tror det, for regner ikke selv med at den nødvendigvis er der.

Men har nærmest udviklet test skræk imens vi har haft gang i PB

Anmeld

20. juli 2011

metski83

mortilfreja skriver:

Ej test nu :-) vi er jo vildt nysgerrige :-)

Pu ha, tør ikke. Har ellers prøvet at sige til mig selv, at jeg skulle teste inden den og den dag.

Anmeld

20. juli 2011

metski83

komodo skriver:

Ja come on, test det tis

Pu ha, tør ikke. Har ellers prøvet at sige til mig selv, at jeg skulle teste inden den og den dag.

Anmeld

20. juli 2011

metski83

Anonym skriver:

Jeg vil også gerne se om der er noget test tes test... Du skal ikke føle dig presset

Hehe

Anmeld

20. juli 2011

JuelZ

Tror det fordi at man regner alt for meget med at der er 2 streger... Jeg selv tør heller ikke tage den test der skide irriterende

Anmeld

20. juli 2011

Holm88

TEST

Anmeld

20. juli 2011

metski83

Tina-Hansen skriver:

Tror det fordi at man regner alt for meget med at der er 2 streger... Jeg selv tør heller ikke tage den test der skide irriterende

Nej det er faktisk fordi jeg tænker, at den jo alligevel bare er negativ. Det er je så vandt til.

Håber selvfølgelig på en positiv, men frygter det værste.

Har så svært ved at forestille mig en positiv test, fordi man jo aldrig har prøvet det før.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.