Anonym skriver:
Hej.
Hvor lang tid lå i ude på sygehuset efter fødselsen? (som førstegangsfødende)
Gav i noget for at far måtte sove derude med dig og babyen? Hvis ja, hvor meget. Og hvilket sygehus var det?
Viser de derude hvordan man fx. skifter ble og alt det, hvis man nu ikke er helt sikker på hvordan man gøre? Tænker også på at kæresten ikke rigtig har skiftet ble før.
Vi havde planlagt den perfekte hjemmefødsel, og mit største skræk senarie var hvis jeg skulle føde ved kejsersnit. og jah skrækken blev så til virkelighed efter 48 timers fødsel. Under graviditen må jeg indrømme at jeg gruede ved tanken om at ligge på hospitalet, men jeg må sige jeg blev positivt overrasket!
Vores datter var indlagt på neo, og jeg måtte selv spørge jordmoderen om min mand måtte overnatte, men fik et nej. Til sidst fik han lov at blive indlagt sammen med os på egen stue (Roskilde) Vi manglede intet, maden blev serveret, hjælpen var lige ved hånden (eller snoren
) og vi havde tid til at sluge den hårde oplevelse og alle følelserne der kommer i forbindelse med at blive forældre (vi skulle ikke betale noget da han var medindlagt) Vi endte med at blive i 4 dage (men havde jo også fået AKS) Vi har ikke fortrudt vi blev de dage.
Anmeld