spørgsmål til fødsel, efter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
Sanne og Nicklas skriver:

Hvorfor har i fået en regning?

Her i odense må manden gerne være der hele døgnet der kan bare ikke loves en seng, mad skal de kære mænd selvstå for. hvis der ikke er mere tilbag efter alle kvinderne har spist.

syntes 600kr lyder af meget for 2 dag.

Sådan fungerer det vist bare i Herning..

Ej, det er jo fordi manden må sove og spise der sammen med moderen.. Der er et skema på stuen, hvor man krydser af hvor mange nætter, måltider osv. manden har benyttet.. Og det afleverer man så, når man tager hjem, og de sender så en regning efterfølgende.. Så man kan jo lidt selv bestemme hvor dyrt man vil gøre det.. Men billigt, er det da bestemt ikke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Mikkel's mor <3

Tanja. skriver:

jeg lå der 1 1/2 døgn, i Esbjerg må manden ikke blive på sygehuset men skal tage hjem og sove!

Det kommer an på hvor man ligger min kæreste måtte godt sove sammen med babs og jeg

TS. var der 3 dage, havde lidt problemer med at få min søn til at tage ordenligt fat ved amningen. men ellers hjælper de med alt, i skal bare spørge
Jeg fødte i Esbjerg og det kostede ikke noget heller ikke for kæresten. det var kun maden han skulle betale for..
var indlagt på patient hospitalet

Anmeld

20. juli 2011

Lullaby*

Anonym skriver:

Hej.

Hvor lang tid lå i ude på sygehuset efter fødselsen? (som førstegangsfødende)

Gav i noget for at far måtte sove derude med dig og babyen? Hvis ja, hvor meget. Og hvilket sygehus var det?

Viser de derude hvordan man fx. skifter ble og alt det, hvis man nu ikke er helt sikker på hvordan man gøre? Tænker også på at kæresten ikke rigtig har skiftet ble før.

Vi havde planlagt den perfekte hjemmefødsel, og mit største skræk senarie var hvis jeg skulle føde ved kejsersnit. og jah skrækken blev så til virkelighed efter 48 timers fødsel. Under graviditen må jeg indrømme at jeg gruede ved tanken om at ligge på hospitalet, men jeg må sige jeg blev positivt overrasket!

Vores datter var indlagt på neo, og jeg måtte selv spørge jordmoderen om min mand måtte overnatte, men fik et nej. Til sidst fik han lov at blive indlagt sammen med os på egen stue (Roskilde) Vi manglede intet, maden blev serveret, hjælpen var lige ved hånden (eller snoren  ) og vi havde tid til at sluge den hårde oplevelse og alle følelserne der kommer i forbindelse med at blive forældre (vi skulle ikke betale noget da han var medindlagt) Vi endte med at blive i 4 dage (men havde jo også fået AKS) Vi har ikke fortrudt vi blev de dage.

Anmeld

20. juli 2011

Koen.

Mikkel's mor <3 skriver:

Det kommer an på hvor man ligger min kæreste måtte godt sove sammen med babs og jeg

TS. var der 3 dage, havde lidt problemer med at få min søn til at tage ordenligt fat ved amningen. men ellers hjælper de med alt, i skal bare spørge
Jeg fødte i Esbjerg og det kostede ikke noget heller ikke for kæresten. det var kun maden han skulle betale for..
var indlagt på patient hospitalet

Okay! vidste ikke man kunne ligge flere steder i Esbjerg??!! nå ja ja så blev jeg da klogere, men for mig gjorder det nu ikke noget det korte tid

Anmeld

20. juli 2011

Mikkel's mor <3

Tanja. skriver:

Okay! vidste ikke man kunne ligge flere steder i Esbjerg??!! nå ja ja så blev jeg da klogere, men for mig gjorder det nu ikke noget det korte tid

der hvor vi lå ligger faktisk omme bag fødegangen på samme sal, det er for dem der kan klare det selv og ikke behøver opsyn fik vi at vide..
man lære noget nyt hver dag jo er det ikke det man siger..

Anmeld

20. juli 2011

Nessie

Vi lå der i 5 dage, på Storken, som er for de der har behov for lidt ekstra.

Jeg havde sukkersyge, så vi var forberedt på at skulle være der i de 5 dage.

Det kostede 250 kr. pr. overnatning for faren, og derudover skulle han betale for mad. Vi lå på Kolding Sygehus

Anmeld

20. juli 2011

Koen.

Mikkel's mor <3 skriver:

der hvor vi lå ligger faktisk omme bag fødegangen på samme sal, det er for dem der kan klare det selv og ikke behøver opsyn fik vi at vide..
man lære noget nyt hver dag jo er det ikke det man siger..

hmm.. ja okay.. der er nu heller ikke noget opsyn på mor/barn afdelingen og hjælp var en by i rusland

Anmeld

20. juli 2011

Mikkel's mor <3

Tanja. skriver:

hmm.. ja okay.. der er nu heller ikke noget opsyn på mor/barn afdelingen og hjælp var en by i rusland

okay vildt nok. nede på hotellet kom de lige så snart man ringede og nogle gange også oftere..

Anmeld

20. juli 2011

linefun

Baagøe skriver:

I Odense har man ret til 3 dage på patienthotellet med faderen og det koster intet

På patienthotellet "Vuggen" (OUH) koster det 150 kr. Pr døgn, inkl. morgenmad.

Anmeld

21. juli 2011

Pige2009

Muhmi skriver:

Wow! Heller ikke at han spiser med?

Mener, at man giver et lille beløb til maden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.