spørgsmål til fødsel, efter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.045 visninger
40 svar
0 synes godt om
19. juli 2011

Anonym trådstarter

Hej.

Hvor lang tid lå i ude på sygehuset efter fødselsen? (som førstegangsfødende)

Gav i noget for at far måtte sove derude med dig og babyen? Hvis ja, hvor meget. Og hvilket sygehus var det?

Viser de derude hvordan man fx. skifter ble og alt det, hvis man nu ikke er helt sikker på hvordan man gøre? Tænker også på at kæresten ikke rigtig har skiftet ble før.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

svanen73

Er godt nok ik førstegangsfødende, men fik lov at blive da det var en del år siden...

I får al den hjælp I har brug for.

Mener det koster 250,- pr døgn (Århus)

Du kan gå ind på hospitalets hjemmeside og læse, en go ide inden ophold

Anmeld

19. juli 2011

Anonym trådstarter

svanen73 skriver:

Er godt nok ik førstegangsfødende, men fik lov at blive da det var en del år siden...

I får al den hjælp I har brug for.

Mener det koster 250,- pr døgn (Århus)

Du kan gå ind på hospitalets hjemmeside og læse, en go ide inden ophold

Ja okay.

Har prøvet, men der står bare ikke nogen pris der

Anmeld

19. juli 2011

Koen.

jeg lå der 1 1/2 døgn, i Esbjerg må manden ikke blive på sygehuset men skal tage hjem og sove!

Anmeld

19. juli 2011

Janni.

Anonym skriver:

Hej.

Gav i noget for at far måtte sove derude med dig og babyen? Hvis ja, hvor meget. Og hvilket sygehus var det?

Viser de derude hvordan man fx. skifter ble og alt det, hvis man nu ikke er helt sikker på hvordan man gøre? Tænker også på at kæresten ikke rigtig har skiftet ble før.

Jeg fødte søndag nat kl 2.59 og vi blev udskrevet tirsdag eftermiddag. Hvis bettemanden havde været helt okay, så var vi taget hjem om mandagen. 

Farmand kunne overnatte på stuen sammen med os, det gav han vidst nok 250 kr pr døgn, kan ikke helt huske det. Dog fik vi det ene døgn gratis fordi bette manden var skidt og muligvis skulle overføres til andet sygehus (det skete dog heldigvis ikke) 

Anmeld

19. juli 2011

Anonym trådstarter

Janni. skriver:

Jeg fødte søndag nat kl 2.59 og vi blev udskrevet tirsdag eftermiddag. Hvis bettemanden havde været helt okay, så var vi taget hjem om mandagen. 

Farmand kunne overnatte på stuen sammen med os, det gav han vidst nok 250 kr pr døgn, kan ikke helt huske det. Dog fik vi det ene døgn gratis fordi bette manden var skidt og muligvis skulle overføres til andet sygehus (det skete dog heldigvis ikke) 

Ja okay

Tak for svar.

Anmeld

19. juli 2011

morethanperfect

Jeg fødte Lørdag og tog hjem om Tirsdagen

Min kæreste gav intet for at overnatte

Ja, de hjalp med alting .. Viste os hvordan vi badede og skiftede ble, ammede osv.  

Anmeld

19. juli 2011

Clisolka

Hej.

Jeg var indlagt i 5 dage grundet et akut kejsersnit på Rigshospitalet 

Min kæreste måtte ikke overnatte hos mig, så han skulle overnatte på patienthotellet - det kostede 410 kr pr. nat  Nu var det heller ikke den alm. afd. jeg var indlagt på. 

På Rigshospitalet fik vi ikke vist hvordan man skifter en ble - det måtte vi selv klare... Men du kan sagtens spørge, så vil de vise dig det  Her var det min kærste som stod for skiftning af ble de første gange - og det var der ingen problemer i, for han har prøvet det maaaaange gange før 

Anmeld

19. juli 2011

NinaNymannMadsen

nu er det godt nok lidt over 2 år siden men husker det stadig.

jeg fødte fredag morgen og måtte tage hjem søndag middag hvilket jeg også gjorde jo.
min mor viste mig hvordan jeg skiftede ble da hun lige var der da bleen skulle skiftes første gang. ellers så fik jeg hjælp til amning og badning og alt hvad der nu ellers var brug for.

farmand kunne sove der men gjorde det ikke, vi boed 5 minutter fra sygehuset og han har dårlig ryg efter han har haft brækket ryggen og kan derfor ikk ligge på hospitalets senge. ringede til ham når vi var vågne og så kom han en halv time senere med morgen mad og var der stort set hele dagen ellers så han var med til de ting vi skulle lære og sådan noget jo.

Anmeld

19. juli 2011

MLT

Vi ankom til sygehuset mandag kl. 21.00 (fødte kl. 23.19). Derefter kom vi ned på en stue, hvor der også var en seng til min mand . Vi blev tilbudt at være der i 5 dage, mener jeg, da vi er unge forældre. Min mand blev indlagt sammen med mig, og det ga' vi ikke noget for. Han skulle dog betale for det han spiste på sygehuset.. Sygeplejerske der oppe (Viborg sygehus) var til rådighed hele døgnet, og kiggede ind til os med mellemrum, for at høre, hvordan det gik, og om vi havde spørgsmål . Vi blev udskrevet torsdag middag efter sidste undersøgelse.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.