spørgsmål til fødsel, efter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2011

Aprilmor11

Anonym skriver:

Hej.

Hvor lang tid lå i ude på sygehuset efter fødselsen? (som førstegangsfødende)

Gav i noget for at far måtte sove derude med dig og babyen? Hvis ja, hvor meget. Og hvilket sygehus var det?

Viser de derude hvordan man fx. skifter ble og alt det, hvis man nu ikke er helt sikker på hvordan man gøre? Tænker også på at kæresten ikke rigtig har skiftet ble før.

Jeg lå der i 3 dage .. Jeg kunne bade og skifte ble før jeg fødte, men de  kiggede på for at hjælpe .. Jeg er alene med min søn så jeg vr der selv .. Og det var på Horsens sygehus ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

mortilnoahogmelina

Vi var indlagt i 1 døgn .

Min kæreste var med indlagt skulle dog betale 30 år pr måltid . Herlev
Vi stod selv for skiftning .

Men hvis du spøger så hjælper de da .

Anmeld

19. juli 2011

Noneother

Jeg fødte tirsdag eftermiddag og tog hjem onsdag aften, fordi alt var gået problemfrit (selvom de ikke var meget for at udskrive en 1.gangsfødende så tidligt)

Far måtte frit overnatte der den 1. nat, og ellers ikke.

Vi blev tilbudt alt mht. hjælp med bleskift, bad, amning osv. Jeg var nemlig osse helt blank. Havde aldrig været i nærheden af en baby før.

Det var i Slagelse i øvrigt.

Anmeld

20. juli 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Jeg fødte Lørdag og tog hjem om Tirsdagen

Min kæreste gav intet for at overnatte

Ja, de hjalp med alting .. Viste os hvordan vi badede og skiftede ble, ammede osv.  

Ja okay super

Hvilket sygehus fødte du på?

Anmeld

20. juli 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
Anonym skriver:

Ja okay super

Hvilket sygehus fødte du på?

Hvilket sygehus regner du med at skulle føde på..?
Tænker, at der så måske er nogen der kan svare dig noget mere præcis, hvis de ved hvilket sygehus du tænker på..

Jeg fødte fredag, og tog hjem søndag - altså 2 overnatninger for farmand og jeg på Herning sygehus.. Han spiste alle måltider der, og vi har netop fået en regning på lidt over 600 kr..

Anmeld

20. juli 2011

Mathilde

Jeg fødte i Thisted og lå der i 3 døgn. Vi kunne blive der i 5 døgn og evt mere, hvis vi havde brug for det. Vi fik al den hjælp vi havde brug for, hvilket egentlig ikke var meget 

Det eneste der kostede noget, var mad-billetter til min kæreste. Vi havde et fint værelse med dobbeltseng, lille bord, tv, pusleplads og så delte vi badeværelse med en anden familie.

Anmeld

20. juli 2011

SaNiNa

AnjaM skriver:

Hvilket sygehus regner du med at skulle føde på..?
Tænker, at der så måske er nogen der kan svare dig noget mere præcis, hvis de ved hvilket sygehus du tænker på..

Jeg fødte fredag, og tog hjem søndag - altså 2 overnatninger for farmand og jeg på Herning sygehus.. Han spiste alle måltider der, og vi har netop fået en regning på lidt over 600 kr..

Hvorfor har i fået en regning?

Her i odense må manden gerne være der hele døgnet der kan bare ikke loves en seng, mad skal de kære mænd selvstå for. hvis der ikke er mere tilbag efter alle kvinderne har spist.

syntes 600kr lyder af meget for 2 dag.

Anmeld

20. juli 2011

SaNiNa

Min fødsel endte i et aks så jeg skulle ligge derud i 3 dag og det var også nok for om natten var jeg på vej hjem kunne ikke holde det ud mere, der var ikke ro de to andre jeg delte værelse med hvade hele familien på besøg hele døgnet og to på ingen måder hensyn selvom vi påpegede for personalet at der faktisk var noget som hed besøgstid.

håber ikke det ender i ks denne her gang, for vil helst hjem igen med det samme da vi jo ikke lige frem fik hjælp til noget, min mand stod selv med alt da jeg ikke kunne gå eller stå i 14 dag efter ks.

men du kan jo høre din jordemoder hun ved det jo med sikkerhed

Anmeld

20. juli 2011

mor 2010

Anonym skriver:

Hej.

Gav i noget for at far måtte sove derude med dig og babyen? Hvis ja, hvor meget. Og hvilket sygehus var det?

Viser de derude hvordan man fx. skifter ble og alt det, hvis man nu ikke er helt sikker på hvordan man gøre? Tænker også på at kæresten ikke rigtig har skiftet ble før.

jeg fødte tirsdag kl 16.31 og fik lov at tage hjem onsdag aften omkring midnat

det var på næstved sygehus og min kæreste måtte sover der gratis. men havde der ikke været en ledig enestue måtte han ikke sove der.

vi fik ikke vist hvordan man skifter ble osv men jeg har også 7 niecer og nevøer så det er prøvet nogle gange før. jeg er sikker på de meget gerne vil vise det hvis man spørger

held og lykke med det hele 

Anmeld

20. juli 2011

Tystys14

Anonym skriver:

Hej.

Vi var tvunget til at blive 5 dage, pga jeg var blevet flået totalt...  Og Sylvia skulle havde panodil pga hendes hovede, da hun blev taget med cup.  

Og så ville de sørge for at amningen gik som den skulle. Så der var mange ting der gjodre vi skulle være der i de 5 dage. Så glæder man sig også til at komme hjem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.