spørgsmål til fødsel, efter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2011

Den lykkelige

Jeg fødte på holbæk.. der måtte faderen sove der.. og tage bad osv.. men ikke spise.. han skulle hente i byen.. Vi var der to dage.. men man bestemmer selv hvor længe.. vi sagde selv vi ville tage hjem så der var intet pres fra dem.. De var meget søde og hjælpsomme..
Hverken min kæreste eller jeg havde skiftet ble, passet eller ja bare siddet med en baby før.. så ALT var meget nyt.. de viste både hvordan man skifter ble, bader osv.. Og var meget søde og hjælpsomme til det. vi var VILDT forsigtige med hende fordi vi jo synes hun var så skrøbelig  Kæresten kan stadig ikke lide give hende tøj på fordi han synes hun er sååå lille  Ha ha og nu er hun altså over 5 måneder og vejer det dobbelte af da hun blev født.. men han synes hun er så fin og med de små hænder, arme og tæer osv.. så han kan ikke så godt lide det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Anonym trådstarter

AnjaM skriver:

Hvilket sygehus regner du med at skulle føde på..?
Tænker, at der så måske er nogen der kan svare dig noget mere præcis, hvis de ved hvilket sygehus du tænker på..

Jeg fødte fredag, og tog hjem søndag - altså 2 overnatninger for farmand og jeg på Herning sygehus.. Han spiste alle måltider der, og vi har netop fået en regning på lidt over 600 kr..

Horsens

Hold da op, det var dyrt.

Anmeld

20. juli 2011

TbCp

Min fødsel var nok lidt anderledes... jeg fik akut kejsersnit 5 uger før termin. Pga. den for tidlige fødsel kom Liva på neo, hvor de ikke havde plads til mig pga. om bygning. Jeg kom på barselsgangen hvor min mand ikke måtte overnatte (trods det at jeg lå HELT alene på en stor stue).
Da jeg 2 dage efter kom på neo fik jeg en dobbeltstue med vores datter, her måtte far heller ikke overnatte.
Vi var indlagt 2 uger og jeg synes det var skrækkeligt at min mand ikke kunne sove sammen med os.

Fødte i Odense og normalt, hvis fødslen går godt, kommer både far og mor på patienthotellet.

Anmeld

20. juli 2011

MetteS81

Anonym skriver:

Hej.

Hvor lang tid lå i ude på sygehuset efter fødselsen? (som førstegangsfødende)

Gav i noget for at far måtte sove derude med dig og babyen? Hvis ja, hvor meget. Og hvilket sygehus var det?

Viser de derude hvordan man fx. skifter ble og alt det, hvis man nu ikke er helt sikker på hvordan man gøre? Tænker også på at kæresten ikke rigtig har skiftet ble før.

Vi lå på Hvidovre og havde 2 overnatninger i januar 2011. Far sov der gratis, og spiste også gratis...de hjalp med bleskift osv, for vi er også 1. gangsforældre og anede intet

Anmeld

20. juli 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Hej.

Gav i noget for at far måtte sove derude med dig og babyen? Hvis ja, hvor meget. Og hvilket sygehus var det?

Viser de derude hvordan man fx. skifter ble og alt det, hvis man nu ikke er helt sikker på hvordan man gøre? Tænker også på at kæresten ikke rigtig har skiftet ble før.

I Odense har man ret til 3 dage på patienthotellet med faderen og det koster intet

Anmeld

20. juli 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Ja okay super

Hvilket sygehus fødte du på?

Svendborg ..

Anmeld

20. juli 2011

LBK

Anonym skriver:

Hej.

Jeg lå der halvandet døgn. Jeg fødte sent om aftenen og kunne jeg have taget hjem et døgn efter så gjorde jeg det. Men det var jo midt om natten

Vi betalte ikke noget for at far måtte blive og sove, og han måtte overnatte der så længe han ville (så længe jeg var indlagt). Men hvis han ville spise hospitalets mad sammen med mig, skulle han betale 25 kr pr. måltid. (nykøbing F)

De viser dig ALT hvad du vil vide...

Anmeld

20. juli 2011

Chalala85

Hvidovre, 3 dage og far var der med fuld forplejning og sovesofa på egen stur. De hjalp med alt hvad vi havde behov for.

Anmeld

20. juli 2011

Muhmi

Lå på patient hotel, i Viborg, hvor farmanden gerne måtte sove og spise med... Det kostede os ca. 300,- pr. dag... Vi var der i to dage, men var frie til at gå tre timer efter jeg havde født hvis vi havde lyst til det Vi valgte så bare at have en jm i nærheden de første to dage, en dejlig sikkerhed og livline da andendagen ikke er særlig sjov fordi baby for det meste er meget sulten og mælken ikke er løbet ordenligt til der

Anmeld

20. juli 2011

Muhmi

Baagøe skriver:

I Odense har man ret til 3 dage på patienthotellet med faderen og det koster intet

Wow! Heller ikke at han spiser med?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.