5+5 frisk billede af bøvsens bolig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2011

Chalala85

RiUL skriver:

Hvor er den bare fin  Og vild at man allerede kan se så "meget" babybolig Den skal nok blive stooor og flot! 

hihi ja det er dejligt. håber det bliver en rigtig pæn bolig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Kruse90

Smuuk babyhule smukke

Anmeld

19. juli 2011

Mira0911

Chalala85 skriver:

Hej piger,

så kom jeg til 5+5 og nyder det. Men hold op hvor er jeg blevet opustet Min flade mave forsvandt godt nok hurtigt haha, men elsker det

Jeg har hørt planer om at bøvsen vil udvide sin luksusbolig med nogen kvm2 over de næste par måneder. Håber han gør det pænt

Måtte lige op på toilettet at stå så jeg kunne fange billedet haha ømt. Men hvvad man ikke gør for at kunne tage et billede hver uge

Smuuuuuuuuuuk mave.... 

Anmeld

19. juli 2011

Chalala85

Kruse90 skriver:

Smuuk babyhule smukke

tak sveske Er også meget glad for den

Anmeld

19. juli 2011

Chalala85

Mira0911 skriver:

Smuuuuuuuuuuk mave.... 

Taaaak søde

Anmeld

19. juli 2011

Mettefpigen

Ajj hvor er den lille og fin  hihi... Lang tid siden min var så lille  hahahaha...

Anmeld

19. juli 2011

Kruse90

Chalala85 skriver:

tak sveske Er også meget glad for den

ihh det kan jeg godt forstå smukke
Jeg vi også gerne have sådan en hehe

Men det skal nok komme snart.

Anmeld

19. juli 2011

Chalala85

Kruse90 skriver:

ihh det kan jeg godt forstå smukke
Jeg vi også gerne have sådan en hehe

Men det skal nok komme snart.

Er sikker på det snart bliver din tur Det skal det altså bare være Vil så gerne følge dig også jo

Anmeld

19. juli 2011

Chalala85

Mettefpigen skriver:

Ajj hvor er den lille og fin  hihi... Lang tid siden min var så lille  hahahaha...

hihi ja den er ganske lille og fin endnu, men med den fart den har på er jeg spændt på at se hvad den udvikler sig til hihi

Anmeld

19. juli 2011

Mettefpigen

Chalala85 skriver:

hihi ja den er ganske lille og fin endnu, men med den fart den har på er jeg spændt på at se hvad den udvikler sig til hihi

Hahaha.. Jaa den blir nok stor  Man kunne se min efter ca 10-11 uger... Haha.. Og den er ved at være pæn stor nu  og jeg mangler 8 uger endnu... hihi.. Og er har allerede besvær ved at komme ud af sengen og op ad sofaen... Så har sagt til manden at han nok kommer til at skubbe mig ud af begge dele om nogle uger... Ellers blir jeg bare liggende/siddende  hihihihihi...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.