Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
RiUL skriver: Hvor er den bare fin Og vild at man allerede kan se så "meget" babybolig Den skal nok blive stooor og flot!
Hvor er den bare fin Og vild at man allerede kan se så "meget" babybolig Den skal nok blive stooor og flot!
hihi ja det er dejligt. håber det bliver en rigtig pæn bolig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Smuuk babyhule smukke
Chalala85 skriver: Hej piger, så kom jeg til 5+5 og nyder det. Men hold op hvor er jeg blevet opustet Min flade mave forsvandt godt nok hurtigt haha, men elsker det Jeg har hørt planer om at bøvsen vil udvide sin luksusbolig med nogen kvm2 over de næste par måneder. Håber han gør det pænt Måtte lige op på toilettet at stå så jeg kunne fange billedet haha ømt. Men hvvad man ikke gør for at kunne tage et billede hver uge
Hej piger,
så kom jeg til 5+5 og nyder det. Men hold op hvor er jeg blevet opustet Min flade mave forsvandt godt nok hurtigt haha, men elsker det
Jeg har hørt planer om at bøvsen vil udvide sin luksusbolig med nogen kvm2 over de næste par måneder. Håber han gør det pænt
Måtte lige op på toilettet at stå så jeg kunne fange billedet haha ømt. Men hvvad man ikke gør for at kunne tage et billede hver uge
Smuuuuuuuuuuk mave....
Kruse90 skriver: Smuuk babyhule smukke
tak sveske Er også meget glad for den
Mira0911 skriver: Smuuuuuuuuuuk mave....
Taaaak søde
Ajj hvor er den lille og fin hihi... Lang tid siden min var så lille hahahaha...
Chalala85 skriver: tak sveske Er også meget glad for den
ihh det kan jeg godt forstå smukkeJeg vi også gerne have sådan en heheMen det skal nok komme snart.
Kruse90 skriver: ihh det kan jeg godt forstå smukkeJeg vi også gerne have sådan en heheMen det skal nok komme snart.
Er sikker på det snart bliver din tur Det skal det altså bare være Vil så gerne følge dig også jo
Mettefpigen skriver: Ajj hvor er den lille og fin hihi... Lang tid siden min var så lille hahahaha...
hihi ja den er ganske lille og fin endnu, men med den fart den har på er jeg spændt på at se hvad den udvikler sig til hihi
Chalala85 skriver: hihi ja den er ganske lille og fin endnu, men med den fart den har på er jeg spændt på at se hvad den udvikler sig til hihi
Hahaha.. Jaa den blir nok stor Man kunne se min efter ca 10-11 uger... Haha.. Og den er ved at være pæn stor nu og jeg mangler 8 uger endnu... hihi.. Og er har allerede besvær ved at komme ud af sengen og op ad sofaen... Så har sagt til manden at han nok kommer til at skubbe mig ud af begge dele om nogle uger... Ellers blir jeg bare liggende/siddende hihihihihi...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128