5+5 frisk billede af bøvsens bolig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2011

Chalala85

Mettefpigen skriver:

Hahaha.. Jaa den blir nok stor  Man kunne se min efter ca 10-11 uger... Haha.. Og den er ved at være pæn stor nu  og jeg mangler 8 uger endnu... hihi.. Og er har allerede besvær ved at komme ud af sengen og op ad sofaen... Så har sagt til manden at han nok kommer til at skubbe mig ud af begge dele om nogle uger... Ellers blir jeg bare liggende/siddende  hihihihihi...

hahaha hvor fedt! Men min søn fik jeg også en kæmpe mave, så af de 9 kg jeg tog på satte de sig lige på vommen. Overvejer også om jeg skal investere i en kran senere hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Mettefpigen

Chalala85 skriver:

hahaha hvor fedt! Men min søn fik jeg også en kæmpe mave, så af de 9 kg jeg tog på satte de sig lige på vommen. Overvejer også om jeg skal investere i en kran senere hihi

Hahaha.. Jaa det tænkte jeg også på  Det ville ihvertfald være nemmere

Anmeld

19. juli 2011

Chalala85

Mettefpigen skriver:

Hahaha.. Jaa det tænkte jeg også på  Det ville ihvertfald være nemmere

jaaa, sådan en lift ting det kunne være behjælpeligt hvis jeg får en kæmpe mave igen.

Anmeld

19. juli 2011

Mettefpigen

Chalala85 skriver:

jaaa, sådan en lift ting det kunne være behjælpeligt hvis jeg får en kæmpe mave igen.

Hahaha.. Kan næsten forestille mig når man skal på sygehuset og der kommer en kran ind gennem vinduet og tager en ud... Ligesom ved verdens tykkeste mand  DET ER NOGET MAN KAN FORTÆLLE BØRNEBØRNENE!!!!

Anmeld

19. juli 2011

Muffin_girl

Chalala85 skriver:

Hej piger,

så kom jeg til 5+5 og nyder det. Men hold op hvor er jeg blevet opustet Min flade mave forsvandt godt nok hurtigt haha, men elsker det

Jeg har hørt planer om at bøvsen vil udvide sin luksusbolig med nogen kvm2 over de næste par måneder. Håber han gør det pænt

Måtte lige op på toilettet at stå så jeg kunne fange billedet haha ømt. Men hvvad man ikke gør for at kunne tage et billede hver uge

Super fin mavse .. 

Anmeld

20. juli 2011

Chalala85

AalborgPigen skriver:

Super fin mavse .. 

Mange tak

Anmeld

20. juli 2011

Chalala85

Mettefpigen skriver:

Hahaha.. Kan næsten forestille mig når man skal på sygehuset og der kommer en kran ind gennem vinduet og tager en ud... Ligesom ved verdens tykkeste mand  DET ER NOGET MAN KAN FORTÆLLE BØRNEBØRNENE!!!!

HAHAHA Jeg håber dog ikke det bliver så slemt

Anmeld

20. juli 2011

Mettefpigen

Chalala85 skriver:

HAHAHA Jeg håber dog ikke det bliver så slemt

Haha ejj.. Tror jeg dog heller ikk  Så må jeg indrømme at der her nok bliver den eneste graviditet jeg skulle igennem

Anmeld

20. juli 2011

Stjernestoev

Ih, en sød lille luksus lejlighed

Anmeld

20. juli 2011

Chalala85

Mettefpigen skriver:

Haha ejj.. Tror jeg dog heller ikk  Så må jeg indrømme at der her nok bliver den eneste graviditet jeg skulle igennem

Haha tror også jeg ville melde pas fremover

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.