Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mettefpigen skriver: Hahaha.. Jaa den blir nok stor Man kunne se min efter ca 10-11 uger... Haha.. Og den er ved at være pæn stor nu og jeg mangler 8 uger endnu... hihi.. Og er har allerede besvær ved at komme ud af sengen og op ad sofaen... Så har sagt til manden at han nok kommer til at skubbe mig ud af begge dele om nogle uger... Ellers blir jeg bare liggende/siddende hihihihihi...
Hahaha.. Jaa den blir nok stor Man kunne se min efter ca 10-11 uger... Haha.. Og den er ved at være pæn stor nu og jeg mangler 8 uger endnu... hihi.. Og er har allerede besvær ved at komme ud af sengen og op ad sofaen... Så har sagt til manden at han nok kommer til at skubbe mig ud af begge dele om nogle uger... Ellers blir jeg bare liggende/siddende hihihihihi...
hahaha hvor fedt! Men min søn fik jeg også en kæmpe mave, så af de 9 kg jeg tog på satte de sig lige på vommen. Overvejer også om jeg skal investere i en kran senere hihi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chalala85 skriver: hahaha hvor fedt! Men min søn fik jeg også en kæmpe mave, så af de 9 kg jeg tog på satte de sig lige på vommen. Overvejer også om jeg skal investere i en kran senere hihi
Hahaha.. Jaa det tænkte jeg også på Det ville ihvertfald være nemmere
Mettefpigen skriver: Hahaha.. Jaa det tænkte jeg også på Det ville ihvertfald være nemmere
jaaa, sådan en lift ting det kunne være behjælpeligt hvis jeg får en kæmpe mave igen.
Chalala85 skriver: jaaa, sådan en lift ting det kunne være behjælpeligt hvis jeg får en kæmpe mave igen.
Hahaha.. Kan næsten forestille mig når man skal på sygehuset og der kommer en kran ind gennem vinduet og tager en ud... Ligesom ved verdens tykkeste mand DET ER NOGET MAN KAN FORTÆLLE BØRNEBØRNENE!!!!
Chalala85 skriver: Hej piger, så kom jeg til 5+5 og nyder det. Men hold op hvor er jeg blevet opustet Min flade mave forsvandt godt nok hurtigt haha, men elsker det Jeg har hørt planer om at bøvsen vil udvide sin luksusbolig med nogen kvm2 over de næste par måneder. Håber han gør det pænt Måtte lige op på toilettet at stå så jeg kunne fange billedet haha ømt. Men hvvad man ikke gør for at kunne tage et billede hver uge
Hej piger,
så kom jeg til 5+5 og nyder det. Men hold op hvor er jeg blevet opustet Min flade mave forsvandt godt nok hurtigt haha, men elsker det
Jeg har hørt planer om at bøvsen vil udvide sin luksusbolig med nogen kvm2 over de næste par måneder. Håber han gør det pænt
Måtte lige op på toilettet at stå så jeg kunne fange billedet haha ømt. Men hvvad man ikke gør for at kunne tage et billede hver uge
Super fin mavse ..
AalborgPigen skriver: Super fin mavse ..
Mange tak
Mettefpigen skriver: Hahaha.. Kan næsten forestille mig når man skal på sygehuset og der kommer en kran ind gennem vinduet og tager en ud... Ligesom ved verdens tykkeste mand DET ER NOGET MAN KAN FORTÆLLE BØRNEBØRNENE!!!!
HAHAHA Jeg håber dog ikke det bliver så slemt
Chalala85 skriver: HAHAHA Jeg håber dog ikke det bliver så slemt
Haha ejj.. Tror jeg dog heller ikk Så må jeg indrømme at der her nok bliver den eneste graviditet jeg skulle igennem
Mettefpigen skriver: Haha ejj.. Tror jeg dog heller ikk Så må jeg indrømme at der her nok bliver den eneste graviditet jeg skulle igennem
Haha tror også jeg ville melde pas fremover
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128