5+5 frisk billede af bøvsens bolig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2011

Chalala85

Stjernestoev skriver:

Ih, en sød lille luksus lejlighed

MAnge tak, er også stolt af nybyggeriet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Timmner

skøn mave du har

Anmeld

20. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Chalala85 skriver:

Hej piger,

så kom jeg til 5+5 og nyder det. Men hold op hvor er jeg blevet opustet Min flade mave forsvandt godt nok hurtigt haha, men elsker det

Jeg har hørt planer om at bøvsen vil udvide sin luksusbolig med nogen kvm2 over de næste par måneder. Håber han gør det pænt

Måtte lige op på toilettet at stå så jeg kunne fange billedet haha ømt. Men hvvad man ikke gør for at kunne tage et billede hver uge

Det er så dejligt! 

Anmeld

20. juli 2011

CmarianN

Chalala85 skriver:

Hej piger,

så kom jeg til 5+5 og nyder det. Men hold op hvor er jeg blevet opustet Min flade mave forsvandt godt nok hurtigt haha, men elsker det

Jeg har hørt planer om at bøvsen vil udvide sin luksusbolig med nogen kvm2 over de næste par måneder. Håber han gør det pænt

Måtte lige op på toilettet at stå så jeg kunne fange billedet haha ømt. Men hvvad man ikke gør for at kunne tage et billede hver uge

Hvor fint og dejligt :-)

Anmeld

20. juli 2011

Loa

Han???

Ved du noget jeg ikke ved?

Anmeld

20. juli 2011

Chalala85

Loa skriver:

Han???

Ved du noget jeg ikke ved?

haha gud ja har da helt ubevidst skrevet han haha jeg aner ikke om det bliver en han eller hun.. må hellere rette det.. er nok fordi jeg er vant til at skrive han med Miksen

Anmeld

20. juli 2011

Chalala85

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det er så dejligt! 

Jaa det er så smukke Helt igennem en fantsastisk rejse

Anmeld

20. juli 2011

Loa

Chalala85 skriver:

haha gud ja har da helt ubevidst skrevet han haha jeg aner ikke om det bliver en han eller hun.. må hellere rette det.. er nok fordi jeg er vant til at skrive han med Miksen

Ha ha

Tænkte bare lige "huh?" kunne jo godt være du vidste noget

Har i gjort nogen tanker om det hvis det bliver henholdvis en pige eller en dreng? Håber i på noget specielt? (ud over self et sundt og raskt barn)

Anmeld

20. juli 2011

Chalala85

Loa skriver:

Ha ha

Tænkte bare lige "huh?" kunne jo godt være du vidste noget

Har i gjort nogen tanker om det hvis det bliver henholdvis en pige eller en dreng? Håber i på noget specielt? (ud over self et sundt og raskt barn)

Overhovedet ikker.. altså self kunne jeg da godt tænke mig en lille pige.. men jeg tror vi tager det som det kommer. indtil videre haha

Anmeld

21. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Chalala85 skriver:

Jaa det er så smukke Helt igennem en fantsastisk rejse

JA 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.