hvor hurtig testede i positivt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2011

Kris89

babymus77 skriver:

ja lige præcis...nok fordi vi håber og ønsker så meget, og får læst rundt på nettet, om alle dem der tester før tid, så håber og tænker man jo lige....det kunne jo væreman var en af dem hehe..

ville også ønske jeg var en af dem, men som det vasr sidst tror jeg ikke jeg kan teste positiv før forventet mens dag..

men se det på den lyse side. jo senere du tester positiv jo kortere tid går der før første lægebesøg og første scanning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

babymus77

Kris89 skriver:

ville også ønske jeg var en af dem, men som det vasr sidst tror jeg ikke jeg kan teste positiv før forventet mens dag..

men se det på den lyse side. jo senere du tester positiv jo kortere tid går der før første lægebesøg og første scanning

ja hehe det er rigtig, vi må udfylde ventetiden med noget så vi ikke får testet hele dagen væk,

Anmeld

24. juli 2011

tinasmor

babymus77 skriver:

Hej til jer alle i dette forum

Jeg var nu helt sikker på, at jeg var blevet gravid sidste måned, meen desværre kom min mens 5 dage over tid

Vi prøver nu igen, og ville i den forbindelse lige høre jer alle, hvor tidlig i kunne teste positiv??

Forsat dejlig sommer til jer alle

4 dage før testdato (begge gange)

Anmeld

24. juli 2011

Tona

babymus77 skriver:

jeg må væbne mig med tålmodighed, og så håbe...

Ja held og lykke  

Anmeld

24. juli 2011

babymus77

Amandas-mor skriver:

Ja held og lykke  

Mange tak

Anmeld

24. juli 2011

mamiolvi

babymus77 skriver:

Hej til jer alle i dette forum

Jeg var nu helt sikker på, at jeg var blevet gravid sidste måned, meen desværre kom min mens 5 dage over tid

Vi prøver nu igen, og ville i den forbindelse lige høre jer alle, hvor tidlig i kunne teste positiv??

Forsat dejlig sommer til jer alle

Jeg testede positiv på dag 23 altså 5 dage før menstruation... og jeg vidste bare jeg var gravid , havde ømme bryster og min krop var anderledes

Anmeld

25. juli 2011

miss_spørgsmålstegn

Hej allesammen i dette forum. Jeg ville bare lige høre jer til hvornår I tror man kan teste hvis det er man har en meget uregelmæssig mens.? Jeg fik lidt pletblødninger lørdag den 23/7 og gik så ud fra at det var min mens der var ved at komme da den den 4/8 ville have været 2mrd om at komme.. men både igår og idag har der ikke været noget andet end på papiret (beklager at skulle udtrykke det sådan) og har de sidste par uger haft MEGET ømme bryster og haft det sådan lidt mærkeligt men tog en test idag og den var negativ Tror I jeg er helt galt på den?

P.S. tillykke til jer andre der har fået et dejligt resultat ud af det

Anmeld

25. juli 2011

miss_spørgsmålstegn

*glemte lige at nævne at jeg næsten lige har fået af vide at jeg har pco...

Anmeld

25. juli 2011

H+S Skjolgborg.

Med mine tre børn har jeg været

1= Jeg var 6+3 henne da vi fandt ud af jeg vente Benjamin som i dag er 10 år.Jeg have termin den 6 feb 2001.Men han kom den 24 jan 2001

2= Jeg var 4+0 henne  da jeg vente Victoria men efter alle scanningerne var jeg endelig kun 3+5 henne da jeg teste poritiv.Jeg have termin den 9 aug efter det rød men scanningerne sagde 11 aug 2006 hun kom ud den 13 aug 2006.Så hun blever snart blever 5 år.

3= Jeg var 4+3 henne med Tobias men efter alle scanningerne var jeg endelig kun 4+0 henne termin 21 dec 2009 men efter alle scanningerne sagde den 24 dec han kom den 23 dec hihi...

Håber du snart står med en positiv test.

Knus Henriette

Anmeld

25. juli 2011

Mauser.

3 dage over forventet mens (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.