hvor hurtig testede i positivt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2011

Sujan

Jeg testede på dagen hvor jeg forventede mens... den var bragende positiv med det samme, så ved ikke om jeg evt. ville have kunne testet positiv nogle dage før

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

Mor.til.stjernebørn

babymus77 skriver:

okay, mange tak for svaretjeg må lige vente en uge mere så, inden test monstret kommer frem HÅBER så meget den er der denne gang....

for dig så

Håber I finder at der er et ønskebarn gemt derinde

Anmeld

24. juli 2011

babymus77

NovaNataly skriver:

for dig så

Håber I finder at der er et ønskebarn gemt derinde

Prøvede lige og se til morgen 3+1 men ikke endnu Må væbne mig med tålmodighed hehe... Både godt og skidt man læser rundt forskellige steder på nettet... Da det jo er meget forskelligt hvornår man tester positivt og negativt...ha en dejlig dag

Anmeld

24. juli 2011

babymus77

Sujan skriver:

Jeg testede på dagen hvor jeg forventede mens... den var bragende positiv med det samme, så ved ikke om jeg evt. ville have kunne testet positiv nogle dage før

Jeg prøvede lige her til morgen 3+1 for at se om der skulle være noget..men ikke endnu..Så jeg må væbne mig med tålmodighed, og se om jeg får mens på lørdag.....

ha en dejlig dag

Anmeld

24. juli 2011

HelenaJ

Jeg testede bragende positiv 4+0.. med en hcg på 872 på samme dag

Anmeld

24. juli 2011

babymus77

Amandas-mor skriver:

Dagen efter mens skulle være kommet kunne jeg teste positiv med en knaldrød streg der var mega tydelig og kom inden for få sekunder efter jeg havde lavet testen. Så jeg vil klart tro at jeg kunne have testet positiv før tid også

jeg må væbne mig med tålmodighed, og så håbe...

Anmeld

24. juli 2011

4xGreve

babymus77 skriver:

Hej til jer alle i dette forum

Jeg var nu helt sikker på, at jeg var blevet gravid sidste måned, meen desværre kom min mens 5 dage over tid

Vi prøver nu igen, og ville i den forbindelse lige høre jer alle, hvor tidlig i kunne teste positiv??

Forsat dejlig sommer til jer alle

Jeg forventede mens. mellem torsdag og sondøg og tros det testet jeg om søndagen og der fik jeg et positivt svar...

Anmeld

24. juli 2011

Kris89

Jeg fik en MEGET svag streg nummer to 30 dage efter første mens dag... så jeg tror ikke jeg ville være en af dem der kan teste før forventet mens... men som nogle skriver er der jo også dem som først tester positiv senere...

dog siger alle testene jo, dagen efter forventet mens og dette må vi gå ud fra i de flestes tilfælde

Anmeld

24. juli 2011

babymus77

HelenaJ skriver:

Jeg testede bragende positiv 4+0.. med en hcg på 872 på samme dag

Jeg må væbne mig med tålmodighed næste uge..Lave andre ting så jeg ikke tænker for meget over hvornår det bliver lørdag hehe

Anmeld

24. juli 2011

babymus77

Kris89 skriver:

Jeg fik en MEGET svag streg nummer to 30 dage efter første mens dag... så jeg tror ikke jeg ville være en af dem der kan teste før forventet mens... men som nogle skriver er der jo også dem som først tester positiv senere...

dog siger alle testene jo, dagen efter forventet mens og dette må vi gå ud fra i de flestes tilfælde

ja lige præcis...nok fordi vi håber og ønsker så meget, og får læst rundt på nettet, om alle dem der tester før tid, så håber og tænker man jo lige....det kunne jo væreman var en af dem hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.