hvor hurtig testede i positivt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.035 visninger
39 svar
0 synes godt om
19. juli 2011

babymus77

Hej til jer alle i dette forum

Jeg var nu helt sikker på, at jeg var blevet gravid sidste måned, meen desværre kom min mens 5 dage over tid

Vi prøver nu igen, og ville i den forbindelse lige høre jer alle, hvor tidlig i kunne teste positiv??

Forsat dejlig sommer til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

SussieThyssen

babymus77 skriver:

Jeg var nu helt sikker på, at jeg var blevet gravid sidste måned, meen desværre kom min mens 5 dage over tid

Vi prøver nu igen, og ville i den forbindelse lige høre jer alle, hvor tidlig i kunne teste positiv??

12-16 uge

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. juli 2011

patella

Du skal ikke høre på Sussie  Hun er noget ud over det sædvanlige hehe 

Jeg testede positiv ca. 5 dage over tid... men det er meget meget forskelligt - nogle kan teste inden de sku ha haft deres mens, andre først længe efter...

Anmeld

19. juli 2011

Muffinmus

3+3 med den sidste:-) med den første var det vist dagen før eller sådan noget, men der var den også knald rød, så kunne nok godt have testet tidligere

Anmeld

19. juli 2011

babymus77

babymus77 skriver:

Okay, så må jeg lige væbne mig med lidt tålmodighed endnu

Takker for jeres svar

Anmeld

19. juli 2011

Rockertand

Nej, Sussie er i en liga for sig selv - ignorér hende....

Faktisk var der en meget utydelig streg nr. 2 med farve i fra 3+1, og den blev så bare mere og mere tydelig.......men hvor tidligt du kan teste (positivt) afhænger jo af, hvornår der har været implantation, så hvis der var implantation allerede på 5. dagen, så vil du typisk kunne teste noget tidligere end dem, der har implantation på 7.-8. dagen, for der er du jo allerede 3 døgn foran i HCG-udvikling.

Omkring 95% bør kunne få en eller anden form for positiv test på forventet menstruationsdag, men det er altid dem, der kunne teste meget tidligt eller meget sent, man hører om.

Anmeld

19. juli 2011

babymus77

okay, jeg må lige igennem den her uge, og så kan test monstret komme fremtakker for dit svar

Anmeld

19. juli 2011

Mor.til.stjernebørn

babymus77 skriver:

Jeg testede på min første udeblevne mensdag.... Hvor man jo plejer at sige man er 4+ ca... Men fik rykket min termin fra 12/1-12 til 17/1-12, så har testet da jeg var 3+1-2 ca

Ønsker dig alt held og lykke med det hele

Anmeld

19. juli 2011

baby012

4 + 6  

Anmeld

19. juli 2011

lilledittemor

Jeg testede positiv da jeg var 3+3, 5. dag inden forventet mens..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.