Til Jer på 1. sal eller derover..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2011

AmalieMalle

Aprilmor11 skriver:

Om dagen når vi går, så ligger han i liften og den bliver taget med op, og så bliver liften lagt over i barnevognen som jeg har oppe i lejligheden .. Når han sover helt så kan jeg sagtens flytte på liften med ham i

Okaj, på den måde. Min søn er så bare en 10 kilos dreng på 6 mdr, der langt fra kan være i sin lift mere ' men det er ellers en smart måde at gøre det på!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Aprilmor11

AmalieMalle skriver:

Okaj, på den måde. Min søn er så bare en 10 kilos dreng på 6 mdr, der langt fra kan være i sin lift mere ' men det er ellers en smart måde at gøre det på!

Ja det kan jeg godt se .. Så er det lidt prblematisk Håber at i finder en måde at gøre det på så

Anmeld

20. juli 2011

SussieThyssen

AmalieMalle skriver:

Jo, har en babyalarm. Men det er mere det med larmen og at jeg ikke kan se ham fra lejligheden..

Men jo, så er der ikke andet for end at gå nogle ture, eller lade ham sove på sit værelse med åbne vinduer

Du kan gøre det, at du lufter godt ud INDEN han skal ind og sove, så der er køligt og friskt, så kan det sagtens gå

Anmeld

20. juli 2011

merle2010

vi bor på 2. sal.. da min datter var helt lille sov hun i liften inde i stuen, nogengange i liften på altanen.. men hun har vænnet sig til at sove inde, så hun kan ikke sove ude... nu sover hun middag i sin seng inde i soveværelset.. og det går fint..

dog var det lidt af en proces da hun begyndte i vs og skulle sove ude i barnevogn.. det tog sin tid for hende at vænne sig til det.. men nu går det nogenlunde, hun skal bare vugges i søvn..

herhjemme ligger vi hende bare og så sover hun.. skønt..

Anmeld

20. juli 2011

misslea

AmalieMalle skriver:

Vores gård er desværre ikke aflåst, men den er heldigvis lidt "gemt" - så tror godt at det ville kunne lade sig gøre, men det er mere det med larmen, men mon ikke han kan vende sig til det? :s ' det kunne i hvert fald være fedt

Jo det kunne man sagtens forestille sig!!!

Om ikk andet, så kan I jo altid forsøge....!! Jeg har været super glad for at have Wilma stående i vores i hvert fald!

Anmeld

20. juli 2011

Ansemusen

AmalieMalle skriver:

.. hvad pokker gør i når baby skal sove om dagen?

Jeg står og skal flytte i lejlighed d. 1/8 - og det er på første sal.

Indtil videre er Liam jo bare kommet ud i haven, under en parasol, men hvad gør vi nu? Har tænkt lidt måske at stille ham ud på bagtrappen, men vinduerne åbne - men det er jo bare ikk helt det samme som udenfor.

Hjælp hjælp - nogle smarte tricks eller bare gode råd?

- Amalie

Vi bor på 1. sal. Bassemanden sover som regel i gården i barnevognen med babyalarm, så jeg kan høre den mindste lyd han laver. Det har fungeret smadder fint (de sover jo ofte bedre udenfor). Låser den altid. Men børn bliver ikke stjålet, det er sket 1 gang siden 1980erne og det var mig bekendt en fejl. Barnet blev leveret tilbage kort tid efter.

Anmeld

20. juli 2011

Ansemusen

AmalieMalle skriver:

Vores gård er desværre ikke aflåst, men den er heldigvis lidt "gemt" - så tror godt at det ville kunne lade sig gøre, men det er mere det med larmen, men mon ikke han kan vende sig til det? :s ' det kunne i hvert fald være fedt

Vores er heller ikke låst/lukket fra gaden. Men den er også lidt skjult med indhegning. Larmen plejer ikke at være et problem for små børn, tværtimod i nogle tilfælde!

Anmeld

21. juli 2011

dorthemus

AmalieMalle skriver:

Indtil videre er Liam jo bare kommet ud i haven, under en parasol, men hvad gør vi nu? Har tænkt lidt måske at stille ham ud på bagtrappen, men vinduerne åbne - men det er jo bare ikk helt det samme som udenfor.

- Amalie

Runa har fra hun var helt lille sovet i vores gård med babyalarm. Vi bor på 4. Sal. Det fungerer godt og jeg kan sagtens høre hende

Anmeld

16. august 2011

AmalieMalle

hej alle!

tak for de super gode svar, vi har nu boet paa foerste sal i et par uger, og liam sover paent i sin barnevogn nede i gaarden. 

det er bare super fantastisk!

blot en lille update herfra. 

- amalie

Anmeld

16. august 2011

elvital

AmalieMalle skriver:

- Amalie

Vi har altid boet på 1 sal med vores søn. Enten sover han i sin seng, eller også i barnevognen hvis vi er ude at gå! very simple!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.