Til Jer på 1. sal eller derover..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2011

AmalieMalle

Tina&Martin skriver:

Har du ikke mulighed for at stille ham i baggården ??? Det ville jeg da gøre.

Jo'e - det har jeg. Men aner ikke hvordan menneskerne er, der bor der. Så til at starte med, ville jeg have det rigtig svært med det, tror jeg. Plus at han vågner simpelthen så let, og der er ikke rigtig noget sted han kan stå alene :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

2babygirls

AmalieMalle skriver:

Jo'e - det har jeg. Men aner ikke hvordan menneskerne er, der bor der. Så til at starte med, ville jeg have det rigtig svært med det, tror jeg. Plus at han vågner simpelthen så let, og der er ikke rigtig noget sted han kan stå alene :/

Hvis han vågner let, ville jeg nok heller ikke rende 100 gange, men hvis du kunne stille ham et sted hvor du kan se barnevognen fra lejligheden er det jo kun at prøve. Tror det er de færeste der laver noget med babyer, og du har jo alarm på ham, ikk !!

Anmeld

19. juli 2011

AmalieMalle

Ditte_Marie skriver:

Men hvis der ikke er andre muligheder? Så må han jo vænnes af med det

Ellers kan du jo trille tur med ham når han skal sove..
Det er måske bare lidt ærgeligt at vende sit barn for meget til at blive vugget???
Men jeg er bestemt også trist over at min datter skal sove inde.

Eller er der et aflåst område omkring jeres lejlighed? Et indhegnet område til vasketøj, med lås, måske? Så er det jo frem med en babyalarm

Ellers ved jeg det ikke

Ej, han skal heller ikke vugges på den måde, bare trilles lidt med - det er svært ikke at vugge/trille, når de er helt små, for at få dem til at sove - og så bliver det bare en vane for os begge

Jo, der er en gård - men som jeg os skrev før, så er det mere det med at man ikke kender dem der bor i gården, så det er mest i starten. Jo, der er nemlig både karport (staves) og lille have og gård han kan stå I. Men det er bare svært, når man er vant til at han står lige ude i haven

Anmeld

19. juli 2011

AmalieMalle

Tina&Martin skriver:

Hvis han vågner let, ville jeg nok heller ikke rende 100 gange, men hvis du kunne stille ham et sted hvor du kan se barnevognen fra lejligheden er det jo kun at prøve. Tror det er de færeste der laver noget med babyer, og du har jo alarm på ham, ikk !!

Jo, det har jeg da !

Længe leve babyalarmer !!

Ja, der er ikke andet for end at prøve mig frem, kan jeg godt se. For gider virkelig ikke at rende 100 gange 3 gange om dagen. Hehe

Anmeld

19. juli 2011

AmalieMalle

B&J skriver:

Vi åbner vinduet på fulde gab også om vinteren og i starten sov han i barnevognen, men nu sover han i sin seng også med vinduet åbnet men hjemme ved min mor når han bliver passet der og hos han dagpleje mor sover han også uden for i barnevogn

Mhh .. Ja, det er nu en ret go' idé, det med vinduerne åbne. Jeg ville bare ligge ham i barnevognen på hans værelse, hvis det ikke funger i gården

Anmeld

19. juli 2011

2babygirls

AmalieMalle skriver:

Jo, det har jeg da !

Længe leve babyalarmer !!

Ja, der er ikke andet for end at prøve mig frem, kan jeg godt se. For gider virkelig ikke at rende 100 gange 3 gange om dagen. Hehe

Nemlig

Anmeld

19. juli 2011

lilledittemor

AmalieMalle skriver:

Ej, han skal heller ikke vugges på den måde, bare trilles lidt med - det er svært ikke at vugge/trille, når de er helt små, for at få dem til at sove - og så bliver det bare en vane for os begge

Jo, der er en gård - men som jeg os skrev før, så er det mere det med at man ikke kender dem der bor i gården, så det er mest i starten. Jo, der er nemlig både karport (staves) og lille have og gård han kan stå I. Men det er bare svært, når man er vant til at han står lige ude i haven

Det er netop også derfor jeg ikke vil trille tur med min datter hver dag
Men jo, helt fint at de lige skal vugges til de sover

Nåååå Jamen så er der jo egentlig masser af muligheder?
Men ellers må folk vel klage, hvis det ikke passer dem at han står der og sover..
Tror du ikke at han "lærer" at ignorere alle lydene?

Men enig, surt at han ikke kan stå lige ude i haven mere..

Anmeld

19. juli 2011

B&J

AmalieMalle skriver:

Mhh .. Ja, det er nu en ret go' idé, det med vinduerne åbne. Jeg ville bare ligge ham i barnevognen på hans værelse, hvis det ikke funger i gården

God ide

Anmeld

19. juli 2011

Clisolka

AmalieMalle skriver:

.. hvad pokker gør i når baby skal sove om dagen?

Jeg står og skal flytte i lejlighed d. 1/8 - og det er på første sal.

Indtil videre er Liam jo bare kommet ud i haven, under en parasol, men hvad gør vi nu? Har tænkt lidt måske at stille ham ud på bagtrappen, men vinduerne åbne - men det er jo bare ikk helt det samme som udenfor.

Hjælp hjælp - nogle smarte tricks eller bare gode råd?

- Amalie

Vi bor på 2. sal - med altan  Vi lægger hende til at sove i hendes seng med et åbent vindue, for altanen er kogende her i de varme dage  I vinters stod hun udenfor på altanen og sov....

Anmeld

19. juli 2011

Sof

Jeg har svalegang på den ene side og altan på den anden, men vil helst kun bruge altanen da vores nabo jo skal kunne gå forbi på svalegangen, men når der bliver for varmt til at barnevognen vil kunne stå på altanen, der skulle vi meget gerne være flyttet 

Med Silje var der ikke noget sted at stille en barnevogn, så hun lå i sin seng og sov

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.