Til Jer på 1. sal eller derover..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2011

AmalieMalle

Ditte_Marie skriver:

Det er netop også derfor jeg ikke vil trille tur med min datter hver dag
Men jo, helt fint at de lige skal vugges til de sover

Nåååå Jamen så er der jo egentlig masser af muligheder?
Men ellers må folk vel klage, hvis det ikke passer dem at han står der og sover..
Tror du ikke at han "lærer" at ignorere alle lydene?

Men enig, surt at han ikke kan stå lige ude i haven mere..

Det er bare så hyggeligt at gå med barnevognen, især lige i starten - jeg håber da ikke at olk vil klage over han står udenfor, og han SKAL lære at sove fra alle lyde, men det er svært når han er vant til at stå alene i haven, som du os siger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

misslea

Vi bor på første sal og Wilma står nede i vores gård og sover! Det er en aflåst gård, så det er primært beboere, der kommer! Det har altid fungeret super fint! I weekenden kan der selvfølgelig godt være lidt støj især om sommeren, men det har hun vænnet sig til. I hverdagen er de fleste jo på arbejde, så der er faktisk ret stille....

Hvis vejret er super dårligt, så sover hun på sit værelse med vinduerne åbne....

Anmeld

20. juli 2011

Isabella_mor

villads sover ikke så tit udenfor vi bor på 2 sal.. jo når vi går ture... så gør han... vi har en altanbarnevogn men den kan vi ikke bruge om sommeren da solen står lige ind og der er ikke muligt at have skygge på ham...  

men han er heldigvis god til at falde i søvn og sove ALLE STEDER... så når han endelig ligger og sover udenfor steder hvor det kan lade sig gøre så sover han også..

jeg har ikke lyst til at han skal ligge nede i gården hvor jeg for det første ikke kan se ham, og for det andet der er langt ned til ham... at skulle op og ned af alle de trapper hele tiden, de orker jeg ikke... så han sover indenfor om sommeren... og så kommer han på altanen om vinteren / forår / eferåret.. og når der er køligt udenfor og der er overskyet...

Anmeld

20. juli 2011

AmalieMalle

misslea skriver:

Vi bor på første sal og Wilma står nede i vores gård og sover! Det er en aflåst gård, så det er primært beboere, der kommer! Det har altid fungeret super fint! I weekenden kan der selvfølgelig godt være lidt støj især om sommeren, men det har hun vænnet sig til. I hverdagen er de fleste jo på arbejde, så der er faktisk ret stille....

Hvis vejret er super dårligt, så sover hun på sit værelse med vinduerne åbne....

Vores gård er desværre ikke aflåst, men den er heldigvis lidt "gemt" - så tror godt at det ville kunne lade sig gøre, men det er mere det med larmen, men mon ikke han kan vende sig til det? :s ' det kunne i hvert fald være fedt

Anmeld

20. juli 2011

Aprilmor11

AmalieMalle skriver:

.. hvad pokker gør i når baby skal sove om dagen?

Jeg står og skal flytte i lejlighed d. 1/8 - og det er på første sal.

Indtil videre er Liam jo bare kommet ud i haven, under en parasol, men hvad gør vi nu? Har tænkt lidt måske at stille ham ud på bagtrappen, men vinduerne åbne - men det er jo bare ikk helt det samme som udenfor.

Hjælp hjælp - nogle smarte tricks eller bare gode råd?

- Amalie

Jeg bor på 2. sal og har ingen terresse, altan eller andet, så han sover bare oppe .. Vi er så ude og gå 3 gange dagligt, nogen gange mere

Anmeld

20. juli 2011

AmalieMalle

isabellamor skriver:

villads sover ikke så tit udenfor vi bor på 2 sal.. jo når vi går ture... så gør han... vi har en altanbarnevogn men den kan vi ikke bruge om sommeren da solen står lige ind og der er ikke muligt at have skygge på ham...  

men han er heldigvis god til at falde i søvn og sove ALLE STEDER... så når han endelig ligger og sover udenfor steder hvor det kan lade sig gøre så sover han også..

jeg har ikke lyst til at han skal ligge nede i gården hvor jeg for det første ikke kan se ham, og for det andet der er langt ned til ham... at skulle op og ned af alle de trapper hele tiden, de orker jeg ikke... så han sover indenfor om sommeren... og så kommer han på altanen om vinteren / forår / eferåret.. og når der er køligt udenfor og der er overskyet...

Det er lige præcis det der med trapperne jeg frygter, gider virkelig ikk rende hele tiden, især ikke hvis han bliver vækket hele tiden af de andre mennesker, som selvfølgelig os akl være i gården ..

Men det er godt at høre at det godt kan lade sig gøre,at de ikke sover udenfor hele tiden

Anmeld

20. juli 2011

SussieThyssen

AmalieMalle skriver:

.. hvad pokker gør i når baby skal sove om dagen?

Jeg står og skal flytte i lejlighed d. 1/8 - og det er på første sal.

Indtil videre er Liam jo bare kommet ud i haven, under en parasol, men hvad gør vi nu? Har tænkt lidt måske at stille ham ud på bagtrappen, men vinduerne åbne - men det er jo bare ikk helt det samme som udenfor.

Hjælp hjælp - nogle smarte tricks eller bare gode råd?

- Amalie

Er der en baggård, for så kan du jo sætte ham derned med en trådløs babyallarm.
Det gjorde jeg i sin tid, da jeg boede på anden sal.
Og ellers så må man jo time sin tid, så man får gået sig en god tur med barnevogn og barn hver dag.

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. juli 2011

AmalieMalle

Aprilmor11 skriver:

Jeg bor på 2. sal og har ingen terresse, altan eller andet, så han sover bare oppe .. Vi er så ude og gå 3 gange dagligt, nogen gange mere

Går i så, så han kan sove og går til han vågner, eller bare en tur?

For det er vel lidt besværligt at tage den ud af vognen hvis det sover osv?

Anmeld

20. juli 2011

AmalieMalle

SussieThyssen skriver:

Er der en baggård, for så kan du jo sætte ham derned med en trådløs babyallarm.
Det gjorde jeg i sin tid, da jeg boede på anden sal.
Og ellers så må man jo time sin tid, så man får gået sig en god tur med barnevogn og barn hver dag.

Kærligst
Sussie

Jo, har en babyalarm. Men det er mere det med larmen og at jeg ikke kan se ham fra lejligheden..

Men jo, så er der ikke andet for end at gå nogle ture, eller lade ham sove på sit værelse med åbne vinduer

Anmeld

20. juli 2011

Aprilmor11

AmalieMalle skriver:

Går i så, så han kan sove og går til han vågner, eller bare en tur?

For det er vel lidt besværligt at tage den ud af vognen hvis det sover osv?

Om dagen når vi går, så ligger han i liften og den bliver taget med op, og så bliver liften lagt over i barnevognen som jeg har oppe i lejligheden .. Når han sover helt så kan jeg sagtens flytte på liften med ham i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.