Se hvad jeg har født! + spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

Christine

Jakob'sMor skriver:

Stort tillykke - han er nuser

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Hvem?

Christine skriver:

Jo hvis du insisterer på at føde naturligt eller prøve på det, så er de vel næsten nødt til at gå med til det?

Var det andet kejsersnit så ikke meget akut også? Og hvordan opdagede de at arret sprang op?

Og det kan jo godt være det hjælper at have nogle år imellem kejsersnittene.. jeg håber da at de vil overveje naturlig fødsel for dig! Og også mig, hvis jeg tør til den tid..

Man kan tydelig mærke, når kejsersnittet er ved at springe, hold da kæft det gør nas - men jeg var vågen under 2. kejsersnit og min mand var med, det 1. var jeg helt væk og manden sad på fødestuen og ventede.

Anmeld

18. juli 2011

Christine

SanneBoe skriver:

Man kan tydelig mærke, når kejsersnittet er ved at springe, hold da kæft det gør nas - men jeg var vågen under 2. kejsersnit og min mand var med, det 1. var jeg helt væk og manden sad på fødestuen og ventede.

Pyyyh okay så ved jeg dét. Kan godt forestille mig det ikke er rart, jeg får helt ondt i mit spritnye kejsersnitsår

Jeg var vågen begge gange og det har jeg været glad for, men specielt anden gang følte jeg at keg kunne være bare lidt med..

Anmeld

18. juli 2011

mortilflere

Christine skriver:

Hvor er du sød, jeg er lige ved at tude. Jeg synes virkelig jeg prøvede, men når babyen ikke kommer ud og de ikke havde flere ideer til hvad der kunne hjælpe, så var der ikke så meget at gøre..

Du gjorde virkelig alt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.