Se hvad jeg har født! + spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

Hvem?

Christine skriver:

Dejligt at høre fra en der har prøvet noget lignende. Jeg overvejer også om jeg skal prøve at føde selv - om jeg kan få lov, hvis vi skal have nummer 3.
Fik du noget at vide om hvordan arvævet så ud da du fik det andet kejsersnit?

Og godt at høre at det endte godt selv om kejserarret sprang!

Han kom i uge 34, men det var fordi det sprang da det var så tæt på hinanden mine to graviditeter, men da sagde de også at "husk nu at 3. gang også blir kejsersnit", men nu går der hvert fald nogle år inden vi ska ha nr. 3, så mon ik jeg ka få ændret deres holdning til det, jeg tror det kommer meget an på hvor meget man brænder for det

Altså, jeg var jo helt ødelagt, det første kejsersnit gik hurtigt, da Lauge bare skulle ud, så der blev jeg hevet og flået i, så det var total spilttet ad og da JM fik af vide jeg ventede mig igen, troede hun jeg ville tabe det, da min krop slet slet ik ku klare det, men det ku den altså, i hvert fald indtil uge 34+5 - 2. gang fik jeg slet ikke noget af vide, men begge gange er jeg helet pænt og uden det store besvær.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Christine

mortilflere skriver:

nååååååååååååå han er skøn

Og så lige en ting , du siger du ikke har født selv , jammen kære pige dog jeg kender flere der havde skreget ks inden du fik dit , så du har været igennem nok , nyd du kunne få dette så der ikke skete noget med dig eller den skønne fyr 

Hvor er du sød, jeg er lige ved at tude. Jeg synes virkelig jeg prøvede, men når babyen ikke kommer ud og de ikke havde flere ideer til hvad der kunne hjælpe, så var der ikke så meget at gøre..

Anmeld

18. juli 2011

Christine

Frk-Lotusblomst skriver:

Stort tillykke. HVor er lille Milton dog bare smuk.

Tusind tak

Anmeld

18. juli 2011

SussieThyssen

Dejlig troldunge og stort tillykke

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. juli 2011

Christine

Fru Nielsen skriver:

Altså jeg tænker lidt at hvis kroppen før har prøvet det, så tror jeg det er nemmere at blive sat i gang specielt når det er før tid... Netop fordi kroppen så godt ved hvad det drejer sig om!

Det har du nok ret i. Det er også derfor det var lidt svært at skulle vælge kesjersnit, for det var også en mulighed at lade dagene gå så fødslen kunne gå i gang af sig selv, men lægerne mente risikoen var stor for at modekagen ville løsne sig igen og så ville det jo alligevel blive ks. Og et ikke-akut ks er trods alt bedre end et superakut..

Anmeld

18. juli 2011

Jakob'sMor

Stort tillykke - han er nuser

Anmeld

18. juli 2011

Christine

SanneBoe skriver:

Han kom i uge 34, men det var fordi det sprang da det var så tæt på hinanden mine to graviditeter, men da sagde de også at "husk nu at 3. gang også blir kejsersnit", men nu går der hvert fald nogle år inden vi ska ha nr. 3, så mon ik jeg ka få ændret deres holdning til det, jeg tror det kommer meget an på hvor meget man brænder for det

Altså, jeg var jo helt ødelagt, det første kejsersnit gik hurtigt, da Lauge bare skulle ud, så der blev jeg hevet og flået i, så det var total spilttet ad og da JM fik af vide jeg ventede mig igen, troede hun jeg ville tabe det, da min krop slet slet ik ku klare det, men det ku den altså, i hvert fald indtil uge 34+5 - 2. gang fik jeg slet ikke noget af vide, men begge gange er jeg helet pænt og uden det store besvær.

Jo hvis du insisterer på at føde naturligt eller prøve på det, så er de vel næsten nødt til at gå med til det?

Var det andet kejsersnit så ikke meget akut også? Og hvordan opdagede de at arret sprang op?

Og det kan jo godt være det hjælper at have nogle år imellem kejsersnittene.. jeg håber da at de vil overveje naturlig fødsel for dig! Og også mig, hvis jeg tør til den tid..

Anmeld

18. juli 2011

Christine

Nessie skriver:

Tillykke med den lille gut

Han er en sød lille én

Tusind tak

Anmeld

18. juli 2011

Christine

EmmaJosephine skriver:

Årh, hvor er han skøn! Rigtig mange gange tillykke til jer 

Mange tak

Anmeld

18. juli 2011

Christine

SussieThyssen skriver:

Dejlig troldunge og stort tillykke

Kærligst
Sussie

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.