Se hvad jeg har født! + spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

MLT

Årh, hvor er han skøn! Rigtig mange gange tillykke til jer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Christine

Fru Nielsen skriver:

Ja, sikke en omgang.... Er det din første??

For ved da ikke om det kan have noget at sige? Hvorfor blev du sat i gang?

Han er nummer 2. Jeg blev sat i gang fordi moderkagen løsnede sig ved den første og det var de bange for ville ske igen. Så min krop har som sådan aldrig prøvet at nå at åbne sig, første gang var også uge 38+1 uden hoved fast eller noget.. det havde måske været bedre hvis jeg havde født før.

Anmeld

18. juli 2011

Christine

Noneother skriver:

Årh hvor er han skøn.

Det lyder godt nok til at være et kedeligt forløb du har været igennem, men det vigtigste er trods alt at der kom en sund og rask lille fyr ud af det.

Mange gange tillykke med ham!

Mange tak! Og det har du helt ret i. Jeg er også meget lettet over at han er ude og hel og fin trods alt

Anmeld

18. juli 2011

Christine

SanneBoe skriver:

Stort tillykke og hvor er han dog dejlig

Jeg har fået 2 akutte kejsersnitte med 11 mdrs mellemrum, men når vi engang ska ha nr. 3, vil jeg føde normalt - eller i hvert fald prøve igen, under 2. graviditet sprang kejsersnittet, så kan kom altså ud den vej, ham lillebror.

Men jeg vil simpelthen prøve en gang mere, hvor jeg vil føde selv, så prøves skal det, så må vi se hvor langt vi kommer den gang.

Dejligt at høre fra en der har prøvet noget lignende. Jeg overvejer også om jeg skal prøve at føde selv - om jeg kan få lov, hvis vi skal have nummer 3.
Fik du noget at vide om hvordan arvævet så ud da du fik det andet kejsersnit?

Og godt at høre at det endte godt selv om kejserarret sprang!

Anmeld

18. juli 2011

Christine

metski83 skriver:

Stort tillykke

Anmeld

18. juli 2011

Christine

4kløver skriver:

Tillykke.. hvor ser han dejlig ud... Pyt med at du ikke fik lov til føde selv..

Mange tak

Anmeld

18. juli 2011

Christine

Mulle73 skriver:

Nøøøj, hvor er han dejlig! Rigtig smuk bette fyr!

Tusind tak

Anmeld

18. juli 2011

Christine

butterflyPhoto skriver:

STORT tillykke og hvor er han da fin! 

Trist forløb og øv at du er så ked af at have fået kejsersnit igen. Ikke for at ødelægge dine drømme, men jeg har 2 veninder der begge har fået 3 børn. Den ene fik akut kejsersnit 1. gang grundet forsøg på sædefødsel og planlagt kejsersnit 2.gang - det blev hun rådet til da der kun var 2 år mellem de 2 børn og de ville ikke risikere at såret sprang op. Da hun skulle have nr 3 fik hun at vide at efter 2 kejsersnit - akutte eller ej - SKAL man føde ved kejsersnit!

Det samme gælder for den anden veninde - hun fik dog akut kejsersnit begge gange 

/Christina   - ButterflyPhoto.dk

Det regner jeg også med at få at vide, det føles bare lidt trist. Men nu er der jo nok lige nogle år til evt. nummer 3, men jeg håber da at jeg kan få sådan en..

Og så er det lidt forskelligt om folk siger man kan få 3 eller 4 kejsersnit, synes jeg..

Anmeld

18. juli 2011

Christine

AalborgPigen skriver:

Tillykke med bebsen.. Og ærgeligt med KS.. 

Anmeld

18. juli 2011

Fru Nielsen

Christine skriver:

Han er nummer 2. Jeg blev sat i gang fordi moderkagen løsnede sig ved den første og det var de bange for ville ske igen. Så min krop har som sådan aldrig prøvet at nå at åbne sig, første gang var også uge 38+1 uden hoved fast eller noget.. det havde måske været bedre hvis jeg havde født før.

Altså jeg tænker lidt at hvis kroppen før har prøvet det, så tror jeg det er nemmere at blive sat i gang specielt når det er før tid... Netop fordi kroppen så godt ved hvad det drejer sig om!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.