Se hvad jeg har født! + spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

butterflyPhoto

STORT tillykke og hvor er han da fin! 

Trist forløb og øv at du er så ked af at have fået kejsersnit igen. Ikke for at ødelægge dine drømme, men jeg har 2 veninder der begge har fået 3 børn. Den ene fik akut kejsersnit 1. gang grundet forsøg på sædefødsel og planlagt kejsersnit 2.gang - det blev hun rådet til da der kun var 2 år mellem de 2 børn og de ville ikke risikere at såret sprang op. Da hun skulle have nr 3 fik hun at vide at efter 2 kejsersnit - akutte eller ej - SKAL man føde ved kejsersnit!

Det samme gælder for den anden veninde - hun fik dog akut kejsersnit begge gange 

/Christina   - ButterflyPhoto.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Muffin_girl

Christine skriver:

Mandag for en uge siden skulle jeg møde til igangsættelse. Jeg var 38+0 og kom næsten hele møllen igennem, med ballonkateter, ve-drop, jordemodervold (!!) og diverse overvejelser om hvordan man ellers kan tage vandet. Så tirsdag aften tog vi det lidt svære valg at jeg skulle have kejsersnt igen. Både jeg og baby blev stressede og jeg havde ikke sovet men til gengæld haft virkelig ondt på alle måder siden vi mødte på hospitalet.

Så hvis nogen har prøvet at få kejsersnit to gange eller ved noget om hvordan det er hvis man skal have flere børn, så sig endeligt til! Jeg er jo lidt ked af at det skulle være på den måde, det føles meget definitivt da man jo siger man ikke kan føde efter to kejsersnit.

Men jeg fik en smuk og dejlig lille dreng ud af det, han var endda lidt stor med 3460 g og 52 cm i uge 38.

Jeg prøver at sætte billeder ind af lille Milton, for jeg er en meget stolt mor selv om jeg desværre ikke kunne føde min baby selv  
Men håber det billedsjov virker?

Tillykke med bebsen.. Og ærgeligt med KS.. 

Anmeld

18. juli 2011

mortilflere

nååååååååååååå han er skøn

Og så lige en ting , du siger du ikke har født selv , jammen kære pige dog jeg kender flere der havde skreget ks inden du fik dit , så du har været igennem nok , nyd du kunne få dette så der ikke skete noget med dig eller den skønne fyr 

Anmeld

18. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Stort tillykke. HVor er lille Milton dog bare smuk.

Anmeld

18. juli 2011

Nessie

Tillykke med den lille gut

Han er en sød lille én

Anmeld

18. juli 2011

Christine

Fru Nielsen skriver:

Stort tillykke med en dejlig lille gut.....

Må jeg spørge hvorfor du kom hele møllen igennem? Åbnede du dig ikke på stikpillen eller??

Knus

Jeg åbnede mig slet ikke, nej. Lå med ballon i livmoderhalsen i 17 timer uden nogen effekt - av!! og lillemandens hoved stod stadig højt, så man kunne heller ikke få ham til at presse derpå. Så de 9 timers veer var mest bare en panikløsning, for den jordemoder der havde vagt da jeg havde ligget med vedrop sagde at det stort set aldrig virker når vandet ikke er gået/taget. Men måske har jeg bare en meget sej livmoderhals

Anmeld

18. juli 2011

Christine

alberts mor<3 skriver:

hvor er han bare smuk, 

rigtig fin dreng tillykke med ham(:

Mange tak

Anmeld

18. juli 2011

Christine

K&S skriver:

STORT tillykke med den lille prins

Håber I alle 3 har det godt trods omstændighederne

Tusind tak -og det har vi faktisk selv om det var en hård omgang.

Anmeld

18. juli 2011

Fru Nielsen

Christine skriver:

Jeg åbnede mig slet ikke, nej. Lå med ballon i livmoderhalsen i 17 timer uden nogen effekt - av!! og lillemandens hoved stod stadig højt, så man kunne heller ikke få ham til at presse derpå. Så de 9 timers veer var mest bare en panikløsning, for den jordemoder der havde vagt da jeg havde ligget med vedrop sagde at det stort set aldrig virker når vandet ikke er gået/taget. Men måske har jeg bare en meget sej livmoderhals

Ja, sikke en omgang.... Er det din første??

For ved da ikke om det kan have noget at sige? Hvorfor blev du sat i gang?

Anmeld

18. juli 2011

Christine

Fenja09 skriver:

Hvor ser han bare skøn ud - mange gange tillykke med guldklumpen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.