Nu med tid til igangsættelse :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

Fru Nielsen

Hejsa

Jeg blev sat i gang 3 dage over tid med Mathias..... Jeg fik en stikpille kl 15.00 Mandag eftermiddag, kl 16.00 ca begyndte jeg at kunne mærke det arbejde i mit underliv. Omkring midnat fik jeg rigtige veer og kl 06.13 tirsdag morgen er han født....

Så det behøver langt fra at være en dårlig oplevelse at blive sat i gang......

Og pøj pøj med det.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Kay

Happiness skriver:

Jep! Håber bare ikke han er en kæmpe baby når han så skal ud...

hvor stor er han da nu??

Anmeld

18. juli 2011

MetteMe

Eeeej altså søde Det var da dumme nyheder! Han har det vist lige en kende for godt i sin mors mave, den lille bandit Nå men håber for dig at der alligevel når at ske noget inden du bliver sat igang. Hvem ved, det kan være han har fart på når han beslutter det er tid til at kigge ud

Sender lige en gang vestøv mere, og  for at de næste dage flyver afsted...

Anmeld

18. juli 2011

Happiness

Hejsa

Jeg blev sat i gang 3 dage over tid med Mathias..... Jeg fik en stikpille kl 15.00 Mandag eftermiddag, kl 16.00 ca begyndte jeg at kunne mærke det arbejde i mit underliv. Omkring midnat fik jeg rigtige veer og kl 06.13 tirsdag morgen er han født....

Så det behøver langt fra at være en dårlig oplevelse at blive sat i gang......

Og pøj pøj med det.....

Jeg ved det. Men det er jo bedre for ham at det går igang af sig selv! Men må jo nok bare affinde mig med at det højt sansynligt skal sættes igang.

Men mange tak Håber det bliver en lige så god oplevelse som din

Anmeld

18. juli 2011

Happiness

Kay skriver:

hvor stor er han da nu??

Han blev ikke skønnet. Men var 3600g for 10 dage siden... Så han er nok en lidt stor pomfrit nu...

Anmeld

18. juli 2011

Happiness

MetteMe skriver:

Eeeej altså søde Det var da dumme nyheder! Han har det vist lige en kende for godt i sin mors mave, den lille bandit Nå men håber for dig at der alligevel når at ske noget inden du bliver sat igang. Hvem ved, det kan være han har fart på når han beslutter det er tid til at kigge ud

Sender lige en gang vestøv mere, og  for at de næste dage flyver afsted...

Tak søde! Ja en rigtig møg besked at få... Håber også han vælger at komme ud før, men tør ikke håbe på det.

Manden har taget fri fredag, så vi laver en rigtig hyggedag ud af det efter jeg har fået lagt stikpillen...

Har lavet aftaler frem til fredag, så tiden skal nok gå Det er godt med kollegaer og veninder der gider komme på "sygebesøg"  Men ihh altså! Havde sådan håbet at få løsnet hinder, og at han var her i løbet af ugen...

Men han er jo stadig stædig Moar her skal satme ikke bestemme over ham...

Anmeld

18. juli 2011

MetteMe

Happiness skriver:

Tak søde! Ja en rigtig møg besked at få... Håber også han vælger at komme ud før, men tør ikke håbe på det.

Manden har taget fri fredag, så vi laver en rigtig hyggedag ud af det efter jeg har fået lagt stikpillen...

Har lavet aftaler frem til fredag, så tiden skal nok gå Det er godt med kollegaer og veninder der gider komme på "sygebesøg"  Men ihh altså! Havde sådan håbet at få løsnet hinder, og at han var her i løbet af ugen...

Men han er jo stadig stædig Moar her skal satme ikke bestemme over ham...

Det er helt sikkert en god ide at få booket kalenderen godt op (du kan jo altid aflyse) og så prøve at se det som din sidste chance for at hygge lidt med veninderne og få slappet godt af. -Selvom jeg godt kan forestille mig at det er svært når man nu bare er KLAR

Anmeld

19. juli 2011

Kay

Happiness skriver:

Han blev ikke skønnet. Men var 3600g for 10 dage siden... Så han er nok en lidt stor pomfrit nu...

wow... ja så kan jeg godt forstå du er nervøs for størrelsen

Anmeld

19. juli 2011

***S***

Æv, søde det er jeg ked af at hører!!

Håber det kommer igang af sig selv.  Nyd dine sidste dage  og slap rigtig godt af, så du er klar til på fredag!!

Prøver lige igen!!

Anmeld

19. juli 2011

Happiness

***S*** skriver:

Æv, søde det er jeg ked af at hører!!

Håber det kommer igang af sig selv.  Nyd dine sidste dage  og slap rigtig godt af, så du er klar til på fredag!!

Prøver lige igen!!

Hej søde. Har åbnet alle vinduer og døre, så kan det være det virker

Håber også han kommer af sig selv, men ellers har jeg affundet mig med at han skal hjælpes lidt på vej.

Må puffe lidt ekstra til ham, så han ikke har det så godt derinde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.