Nu med tid til igangsættelse :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.784 visninger
39 svar
0 synes godt om
18. juli 2011

Happiness

Er lige kommet hjem fra tjek fra AOMA.

Er ikke engang åbnet mig, og har stadig 1,5cm livmoderhals tilbage, så de kunne ikke lave hindeløsning, og ville ikke sætte noget igang før fredag

Er tudefærdig! Håbede virkelig at de ville gøre noget, eller at jeg i det mindste var tæt på fødsel. Men NEJ den lille møgunge vil åbenbart ikke ud

SÅ nu skal vi derind fredag morgen og have lagt stikpille. For det ser ikke ud til at det går igang af sig selv....

Øv øv øv!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Chalala85

Ihh hvor øv altså

Så er der ikke andet for end at nyde de sidste dage så godt du kan og forberede dig på fredag. Håber det kommer til at gå derud af. Held og lykke

Anmeld

18. juli 2011

Happiness

Chalala85 skriver:

Ihh hvor øv altså

Så er der ikke andet for end at nyde de sidste dage så godt du kan og forberede dig på fredag. Håber det kommer til at gå derud af. Held og lykke

Mange tak Ja nu skal jeg bare have fat i en masse, så jeg kan fylde kalenderen op. For ellers er tiden da ulidelig!

Anmeld

18. juli 2011

Chalala85

Happiness skriver:

Mange tak Ja nu skal jeg bare have fat i en masse, så jeg kan fylde kalenderen op. For ellers er tiden da ulidelig!

hihi ja der er ikke ander for. Men husk nu at slappe af, det kan være en hård fødsels du går i møde. Håber det ikke men man ved aldrig.

Anmeld

18. juli 2011

th

Happiness skriver:

håber virkelig at du selv kommer i gang. min venninde skulle også sættes i gang, men fødte selv 2 dage før... så håber det også sker for dig..

sender en masse tanker til dig..

Anmeld

18. juli 2011

Happiness

th skriver:

håber virkelig at du selv kommer i gang. min venninde skulle også sættes i gang, men fødte selv 2 dage før... så håber det også sker for dig..

sender en masse tanker til dig..

Tak Håber jeg er lige så heldig. For det kan jo også tage lang tid med igangsættelse. Især hvis jeg slet ikke er modnet der. Så er det stikpiller, og det kan jo tage lang tid

Anmeld

18. juli 2011

Bette-mor9o

Jeg skulle sættes igang den 3. december.
Men jeg fødte 6 dage over tid. Kan godt forstå du er ved at være utålmodig! Men nu varer det ikke længe før du har din lille guldklump i armene ..

Anmeld

18. juli 2011

Nynne88

Øv altså.. Håber tiden går hurtigt - måske så hurtigt at du selv går i gang . Ellers må du bare prøve at nyde de sidste dage - selvom "det kan vi sagtens sige"

Anmeld

18. juli 2011

Nessie

Ej altså

Du har da vist indrettet hans lille 1-værelses lidt for hyggeligt.

Håber da at han tænkt sig at komme ud i løbet af de næste par dage, så du slipper for igangsættelsen

Anmeld

18. juli 2011

Happiness

JonasMama2010 skriver:

Jeg skulle sættes igang den 3. december.
Men jeg fødte 6 dage over tid. Kan godt forstå du er ved at være utålmodig! Men nu varer det ikke længe før du har din lille guldklump i armene ..

Ja som JM sagde, så er han her senest d. 26..... Men det er der længe til!

Håber bare at pillen virker fredag, så jeg ikke skal ind flere gange!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.