Nu med tid til igangsættelse :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

Bette-mor9o

Happiness skriver:

Ja som JM sagde, så er han her senest d. 26..... Men det er der længe til!

Håber bare at pillen virker fredag, så jeg ikke skal ind flere gange!

Håber at pillen virker fredag!! :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Happiness

Nynne88 skriver:

Øv altså.. Håber tiden går hurtigt - måske så hurtigt at du selv går i gang . Ellers må du bare prøve at nyde de sidste dage - selvom "det kan vi sagtens sige"

Mnage tak.

Ja det er svært at nyde det sidste... Men nu har jeg fået booket kalenderen på nær onsdag. Så kan jeg da forsøge at få tiden til at gå...

Anmeld

18. juli 2011

Happiness

Nessie skriver:

Ej altså

Du har da vist indrettet hans lille 1-værelses lidt for hyggeligt.

Håber da at han tænkt sig at komme ud i løbet af de næste par dage, så du slipper for igangsættelsen

Ja han må have det for godt derinde. Må skubbe lidt til ham i løbet af de næste dage.

Desværre synes JM ikke at udsigterne var for gode Men som hun sagde, man kan blive overrasket! Så det håber vi på.

Anmeld

18. juli 2011

Mor-til-asta-09

Kan godt forstå du er rigtig skuffet.. Men nu har du endelig fået dagen på igangsættelsen, så ta og slap af de sidste par dage inden bebs kommer Kram herfra

Anmeld

18. juli 2011

Happiness

Mor-til-asta-09 skriver:

Kan godt forstå du er rigtig skuffet.. Men nu har du endelig fået dagen på igangsættelsen, så ta og slap af de sidste par dage inden bebs kommer Kram herfra

Ja nu ved jeg i det mindste at de gør noget... Det er bare hårdt. Føler at det er mig der er uduelig og ikke engang kan gå i gang af mig selv

Har det nok bedre imorgen når jeg har sovet på det. Så må idag bare være en øv og møgdag, som bare skal overstås.

Anmeld

18. juli 2011

Mor-til-asta-09

Happiness skriver:

Ja nu ved jeg i det mindste at de gør noget... Det er bare hårdt. Føler at det er mig der er uduelig og ikke engang kan gå i gang af mig selv

Har det nok bedre imorgen når jeg har sovet på det. Så må idag bare være en øv og møgdag, som bare skal overstås.

Mit vand gik af sig selv, men jeg blev også sat igang med stikpille 12 timer efter vandafgang... Så du skal absolut ikke føle dig uduelig

Anmeld

18. juli 2011

Nessie

Happiness skriver:

Ja han må have det for godt derinde. Må skubbe lidt til ham i løbet af de næste dage.

Desværre synes JM ikke at udsigterne var for gode Men som hun sagde, man kan blive overrasket! Så det håber vi på.

Du kan da i det mindste trøste dig med, at ingen endnu er blevet i mors mave Alle er kommet ud på et eller andet tidspunkt, nogen har bare ikke så travlt.

Jeg endte faktisk med at blive rigtig glad for at have fået sukkersyge, for jeg fik at vide at jeg ville blive sat i gang på terminsdagen, hvis han ikke meldte sig før. Og der var ikke ligefrem tegn på, at han havde lyst til at komme ud i nærheden af terminen

Men nu har du da en dato. Så ved du, at du bliver mor en gang i løbet af weekenden

Anmeld

18. juli 2011

ModerNatur

Øv! føler med dig

Jeg har termin i morgen, og der er heller ikke tegn til noget, men det tager jeg nu ikke særlig tungt.. Min mor gik 3 uger over tid med både mig og min søster, så jeg har skam taget højde for det ikke bliver lige nu..

Jeg kan godt forstå du er ked af at skulle sættes igang.. Det er også det sidste jeg ønsker, men på den anden side, så ved man da hvornår der sker noget, så man kan forberede lidt af det praktiske

Krydser fingre for du når at gå i gang af dig selv inden fredag

Anmeld

18. juli 2011

otlitrom

Det er da råddent som den lille ikke vil ud! Man kan ikke slappe af de dage man er på overtid... nu vil man gerne bare være kor, ikke? Jeg skulle have været sat igang 41+3, men fg var fuld og jeg blev sendt hjem... 5 timer senere fik jeg veer. Kan du ikke lave samme trick?
Håber snart banditten vil ud!!
Knus og vestøv af den gode slags

Anmeld

18. juli 2011

Happiness

Issa skriver:

Øv! føler med dig

Jeg har termin i morgen, og der er heller ikke tegn til noget, men det tager jeg nu ikke særlig tungt.. Min mor gik 3 uger over tid med både mig og min søster, så jeg har skam taget højde for det ikke bliver lige nu..

Jeg kan godt forstå du er ked af at skulle sættes igang.. Det er også det sidste jeg ønsker, men på den anden side, så ved man da hvornår der sker noget, så man kan forberede lidt af det praktiske

Krydser fingre for du når at gå i gang af dig selv inden fredag

Har sjovt også været fint tålmodig, lige indtil et par dage siden. Så håbede bare jeg var lidt moden, så de i det mindste kunne lave hindeløsniing.

Ved jo godt han har bedst af at selv gå igang. Håber jeg så bare han gør, og at jeg slipper for at blive sat igang. Men ellers må vi jo tage den derfra.

Har fået sundet mig lidt, så det ser ikke heltr så sort ud mere

Håber du går igang snart Og ikke skal gå for længe over tid!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.