Nu med tid til igangsættelse :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

Happiness

kitty skriver:

Det er da råddent som den lille ikke vil ud! Man kan ikke slappe af de dage man er på overtid... nu vil man gerne bare være kor, ikke? Jeg skulle have været sat igang 41+3, men fg var fuld og jeg blev sendt hjem... 5 timer senere fik jeg veer. Kan du ikke lave samme trick?
Håber snart banditten vil ud!!
Knus og vestøv af den gode slags

Ja han er en lille lort er han

Håber jeg er lige så heldig Men nu må vi se. Lige nu tænker jeg bare at jeg skal sættes igang og at der er lange udsigter. Så kan jeg da kun blive positiv overrasket hvis det skulle gå i gang af sig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Kay

Happiness skriver:

Er lige kommet hjem fra tjek fra AOMA.

Er ikke engang åbnet mig, og har stadig 1,5cm livmoderhals tilbage, så de kunne ikke lave hindeløsning, og ville ikke sætte noget igang før fredag

Er tudefærdig! Håbede virkelig at de ville gøre noget, eller at jeg i det mindste var tæt på fødsel. Men NEJ den lille møgunge vil åbenbart ikke ud

SÅ nu skal vi derind fredag morgen og have lagt stikpille. For det ser ikke ud til at det går igang af sig selv....

Øv øv øv!!!

øvøvøv... det vare længe....

Anmeld

18. juli 2011

LIZO

Du skal ikke frygte det. Jeg var mindre åben end du er. Fik 2 piller tirsdag onsdag kunne de tage vandet og 7 timer sener er liam født. Man kan blive overrasker. Selvom den dumme jm sagde at de ville tage såååå mange dage

Anmeld

18. juli 2011

Happiness

Kay skriver:

øvøvøv... det vare længe....

Jep! Håber bare ikke han er en kæmpe baby når han så skal ud...

Anmeld

18. juli 2011

Happiness

LIZO skriver:

Du skal ikke frygte det. Jeg var mindre åben end du er. Fik 2 piller tirsdag onsdag kunne de tage vandet og 7 timer sener er liam født. Man kan blive overrasker. Selvom den dumme jm sagde at de ville tage såååå mange dage

Det lyder godt! Håber jeg er lige så heldig!

Altid rart at høre nogle succes historier

Anmeld

18. juli 2011

anjamichell@gmail.com

Jeg skal sættes igang torsdag så du kan tro at jeg føler med dig og jeg er nervøs... Er jeg!!

Jeg håber også dybt og inderligt at det går igang inden

Anmeld

18. juli 2011

Happiness

Anjamichell skriver:

Jeg skal sættes igang torsdag så du kan tro at jeg føler med dig og jeg er nervøs... Er jeg!!

Jeg håber også dybt og inderligt at det går igang inden

Krydser fingre for vi begge er gået igang inden!

Det er jo bedst for bebserne!

Anmeld

18. juli 2011

anjamichell@gmail.com

Happiness skriver:

Krydser fingre for vi begge er gået igang inden!

Det er jo bedst for bebserne!

Ja præcis og det vil jeg også helst!!

Anmeld

18. juli 2011

Happiness

Anjamichell skriver:

Ja præcis og det vil jeg også helst!!

Men misunder dig at du bliver sat igang så tidligt! Synes 42+0 er lang tid at vente til.

Anmeld

18. juli 2011

anjamichell@gmail.com

Happiness skriver:

Men misunder dig at du bliver sat igang så tidligt! Synes 42+0 er lang tid at vente til.

Det skal du bestemt ikk gøre... jeg bli'r kun sat igang så tidligt fordi jeg har meget svær bækkenløsning og har brækket mit skamben..

Så jeg er 40 uger og 6 dage henne når jeg bli'r sat igang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.