Hvordan startede jeres veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

Anonym trådstarter

sådan startede mine! Jeg havde igennem graviditeten ingen sådan smertefulde plukveer... færst da jeg skulle til at føde begyndte de lige så stille at gøre ondt!

Held og Lykke

Mange tak, hååber dog ikke det er veerne, det er jo alstå lige tidligt nok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hmm!!!!! Jeg er i 35+5 i dag, og jeg har de sidste 2 timer haft plukveer (eller begyndende veer??). Ved godt at folk siger man ikke er i tvivl, men de skal vel starte et sted? Jeg får spændinger nederst i maven, lige som mens smerter, men så kraftige at jeg lige må stoppe op og tage en dyb vejrtrækning. Det knager også lidt i lænden når de kommer men ikke så slemt. De har varet cirka 40 sek. Og har haft omkring 3-4 stk i timen..... Skal jeg være urolig? Eller mon det bare er alm plukveer.

Gør de ondt??

Uanset hvad, så bør du få en snak med FG..for det er jo lige tidligt nok..din bebs må godt få et par uger mere derinde i varmen

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. juli 2011

elvital

Anonym skriver:

Mange tak, hååber dog ikke det er veerne, det er jo alstå lige tidligt nok.

jeg læste først bagefter at du ikke var helt i uge 38 endnu !

Men hvis det nu er rigtige veer så skal det nok gå! Det er selvfølgelig noget rigtig rigtig møg, men du er heldigvis tæt på uge 38! Jeg krydser fingre for dig! Jeg husker tydeligt hvor frustrerende alt omfkring fødsel var!

Anmeld

18. juli 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Gør de ondt??

Uanset hvad, så bør du få en snak med FG..for det er jo lige tidligt nok..din bebs må godt få et par uger mere derinde i varmen

Kærligst
Sussie

Ja de gør ondt. De spænder helt vildt, men heller ikke så ondt at jeg ikke kan holde det ud. Skal bare lige trække vejret. Men synes det er svært at vurdere.

Jeg har altid haft helt vildt slemme mens smerter (sådan at jeg har ligget og vredet mig i sengen, grædt, kastet op, besvimet og sådan), og de spændinger jeg har nu er ikke i nærheden af mine mens smerter, og man siger jo at veer er langt værre end mens smerter! Sååe er lidt i tvivl om hvornår man ville sige de gør ondt??

Jeg skal op og tjekkes, men min kæreste er på arbejde og skal lige hjem først, men han kommer snart.

Anmeld

18. juli 2011

chael

Anonym skriver:

Hmm!!!!! Jeg er i 35+5 i dag, og jeg har de sidste 2 timer haft plukveer (eller begyndende veer??). Ved godt at folk siger man ikke er i tvivl, men de skal vel starte et sted? Jeg får spændinger nederst i maven, lige som mens smerter, men så kraftige at jeg lige må stoppe op og tage en dyb vejrtrækning. Det knager også lidt i lænden når de kommer men ikke så slemt. De har varet cirka 40 sek. Og har haft omkring 3-4 stk i timen..... Skal jeg være urolig? Eller mon det bare er alm plukveer.

Min første ve, ved min første fødsel, startede ved 7 tiden om morgenen, ved et jag. Og efter et ar min et jag mere, ved lænden eller nede, ligesom ved mens smerter.

Og de kom ikke sådan stille og roligt, de kom bare med fuld skrue. Det var ikke en blød start, jeg var ikke i tvivl om de jag, de var veer

Pøj pøj med fødseln

*Camilla 29+5

Anmeld

18. juli 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja de gør ondt. De spænder helt vildt, men heller ikke så ondt at jeg ikke kan holde det ud. Skal bare lige trække vejret. Men synes det er svært at vurdere.

Jeg har altid haft helt vildt slemme mens smerter (sådan at jeg har ligget og vredet mig i sengen, grædt, kastet op, besvimet og sådan), og de spændinger jeg har nu er ikke i nærheden af mine mens smerter, og man siger jo at veer er langt værre end mens smerter! Sååe er lidt i tvivl om hvornår man ville sige de gør ondt??

Jeg skal op og tjekkes, men min kæreste er på arbejde og skal lige hjem først, men han kommer snart.

Krydser fingre for at det bare er kraftige plukveer.

Anmeld

19. juli 2011

Anonym trådstarter

En lille update!

Alt var fint, ingen veer. Gik faktisk i sig selv inden jeg overhoved kom på sygehuset!

Men men vågnede i nat med de vildeste plukveer, kunne ikke rigtig tage tid, synes nærmest det gjorde ondt hele tiden. var vågen i 2 timers tid, hvorefter jeg endelig faldt i søvn igen. Til sidst troede jeg at det bare var fordi jeg var sulten, men det hjalp altså ikke at spise.

Her til morgen har jeg haft lidt murren i maven, og diarre.. Jeg synes jo altså selv at det lyder som en optakt, men jordmoderen på sygehuset igår kunne forsikre mig om at jeg ikke var tæt på fødsel. Vi må se!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.